نکات مهم تنظیم قرار داد برای خرید قسطی آپارتمان در تهران

فصل اوج فروش مسکن

سه شاخصی که بیش از همه توصیه‌های ما برای 10 نقطه اصلی سرمایه‌گذاری در املاک در سراسر کشور را شامل می‌شود، رشد جمعیت، رشد شغل و رشد درآمد است . این مقاله به روندهای این سه شاخص می پردازد تا به 10 بهترین مکان ما برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال  و پس از آن برسد. این شاخص ها منحصر به لیست ما نیستند. بر اساس این عوامل می توانید نقاط مهم دیگری را در سراسر کشور یا جهان پیدا کنید.

فصل اوج فروش مسکن

اگرچه پیش‌بینی آینده تا حدودی مانند نگاه کردن به یک است،خرید اقساطی آپارتمان در تهران روندهای تاریخی شاخص معتبری از روندهای احتمالی آینده هستند. سه شاخص رشد جمعیت، رشد درآمد و رشد شغلی یک تغییر نمی کنند. آنها ثابت کرده اند که شاخص های قابل اعتمادی از فرصت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند که باعث ایجاد ثروت می شوند. آنها به عنوان شاخص های پیش بینی قابل اعتماد هستند زیرا تغییر روندها چندین دهه طول می کشد.

اقتصاددانان املاک و مستغلات

بهترین مکان برای ایجاد ثروت جایی است که جمعیت رشد می کند، درآمد رشد می کند و مشاغل رشد می کنند همانطور که همه ما مشاهده کرده‌ایم، رویدادهای مهمی مانند  می‌توانند باعث شوند همه روندها یک شبه تغییر کنند منجر به کاهش فوری تولید ناخالص داخلی شد زیرا مشاغل در سراسر کشور یا خدمات را کاهش دادند یا به طور کامل تعطیل شدند. با محرک های دولت و بازگشایی بسیاری از مشاغل پس از تعطیلی، روند بلافاصله معکوس شد. اختلال در شاخص های کلی اطلاعات به دست آمده از را تضعیف نکرد.

اقتصاددانان املاک و مستغلات

همانطور که انتظار می رفت، شهرهای کشور با سه شاخص روند رشد اولیه مثبت که بر ارزش املاک و مستغلات تأثیر می گذارد، مناطقی بودند که بازارهای املاک و مستغلات کمترین تأثیر را از اولین مناطقی بودند که بهبود یافتند. چگونه می توان بهترین سرمایه گذاری در املاک مسکونی را پیدا کرد بخش املاک و مستغلات در حالی که اقتصاد کلی به دلیل آسیب دید، بازار املاک و مستغلات یکی از کم‌تری آسیب‌ها بود و حتی در دوران رکود نیز به ثروت‌سازی برای سرمایه‌گذاران ادامه می‌دهد.

رویدادهای مهم

املاک درآمد اجاره ای همچنان سرمایه گذاری های جذابی هستند. اگرچه پیش‌بینی می‌شد پروژه سامان که قیمت آپارتمان‌های چند خانواری به میزان قابل توجهی کاهش یابد، اما این پیش‌بینی هنوز محقق نشده است. ابهامات زیادی وجود دارد زیرا هنوز یک سیاست ملی قاطع در مورد نحوه رسیدگی به همه گیری کووید در مورد توزیع واکسن و محرک های اقتصادی بیشتر برای نگه داشتن مردم در خانه هایشان وجود ندارد. با این وجود، املاک اجاره ای چند خانواره در طول رکود سال قوی ترین بخش باقی ماندند.

رویدادهای مهم

آنها به احتمال زیاد به ساخت ثروت برای سرمایه گذاران از طریق بحران ادامه خواهند داد. برخی از اقتصاد دانان املاک و مستغلات پیش‌بینی می‌کنند که کاهش کمتری در بازارهای املاک و مستغلات در سراسر کشور وجود داشته باشد و پیش‌بینی می‌کنند که نرخ‌ها و قیمت‌های سرمایه‌گذاری در طول سال  تثبیت خواهند شد. برخی دیگر، نه چندان خوشبینانه، کاهش عمومی در کسب و کار اجاره املاک و مستغلات را تا سال 2022 پیش بینی می کنند.

خط آخر

تعداد کمی از اقتصاددانان املاک و مستغلات فروپاشی کامل بازار را مانند آنچه در سال  تجربه کردیم، پیش بینی می کنند.پیش بینی های صنعت املاک و مستغلات پس از برخلاف سال 2008، کمبود املاک و مستغلات وجود دارد، اعم از املاک اجاره ای تک خانواری و چند خانواری. نرخ بهره از نظر تاریخی پایین است و خرید املاک و مستغلات را مقرون به صرفه نگه می دارد. بسیاری پیش بینی می کنند که نرخ بهره تا سال 2021 و احتمالاً تا سال 2022 پایین خواهد ماند. 

در لیست 10 شهر ما به جز یکی از بهترین شهرهای ما برای املاک سرمایه گذاری، هزینه مسکن کمتر از میانگین ملی قیمت املاک باقی می ماند. این روند قیمت معقول املاک و مستغلات حتی با عملکرد بهتر رشد جمعیت از میانگین کشوری در تمام 10 شهر ذکر شده در زیر ادامه دارد. بنابراین، ما می گوییم اینها بهترین شهرها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال 2021 و پس از آن برای ایجاد ثروت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *