خرید اقساطی آپارتمان در تهران،در سال 1402 صاحب خانه شوید

تغییرات در مقررات در املاک

افشای وابسته املاک و مستغلات از دیرباز یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سرمایه گذاری در بوده است.بر اساس آمار درصد از خانه خود را دارند . اگرچه با توجه به هزینه‌های ملک هنوز هم بالاست، بسیاری از مخصوصاً جوان ‌ترها نمی‌توانند با خرید مستقیم ملک در املاک سرمایه‌ گذاری کنند.دیگر لازم نیست تمام پس‌ اندازهای زندگی خود را در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید. راه های مختلفی برای قرار گرفتن در معرض این طبقه دارایی وجود دارد.

تغییرات در مقررات در املاک

من بهترین گزینه های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در را در زیر بررسی می کنم.خرید قسطی آپارتمان در تهران آیا اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است؟ سرمایه گذاری در املاک و مستغلات روشی فوق العاده برای سرمایه گذاری در دارایی های درآمد زا است و به عنوان کشوری امن و با ثبات برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.مانند بسیاری از سرمایه گذاری ها، پاسخ به اینکه آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری است یا خیر، به میزان تحمل ،افق زمانی و اهداف سرمایه گذاری شما بستگی دارد.

افزایش ارزش مالیات

اگر معتقدید که بازار مسکن در کوتاه مدت کاهش می یابد، همانطور که بسیاری از کارشناسان معتقدند ، بستگی به این دارد که چه استراتژی را انتخاب می کنید. اگر با یک استراتژی کوتاه مدت سرمایه گذاری می کنید، مانند لغزش املاک در لیست زیر، شاید بخواهید در برنامه خود تجدید نظر کنید.با این حال، اگر می خواهید در یک مسکن اصلی برای زندگی طولانی مدت سرمایه گذاری کنید و برای سال ها یا حتی دهه ها برنامه ای برای فروش آن ندارید، زمان خرید ملک چندان مهم نیست و ممکن است .

افزایش ارزش مالیات

بخواهید آسودگی خاطر داشتن یک ملک حتی اگر در چند سال آینده ارزش آن کاهش یابد.بهترین گزینه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات در سرمایه گذاری املاک مسکونی اصلا اولین و مسلما مهمترین روش برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ، سرمایه گذاری اصلی ملک مسکونی است. خرید یک اقامتگاه اصلی یا اقامتگاه اولیه یک رویکرد طولانی مدت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

استراتژی کوتاه مدت

هنگامی که یک مسکن اصلی را خریداری می کنید، فقط یک مکان برای زندگی نمی خرید، پروژه سامان سبلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید.وقتی شما صاحب یک خانه اصلی هستید، به صاحبخانه خود کمک نمی کنید وام مسکن خود را بپردازد. شما دارید وام مسکن خود را پرداخت می کنید و ثروت خود را افزایش می دهید. برای خرید اقامتگاه خود، باید سرمایه خود را برای پیش پرداخت ذخیره کنید. ملک مسکونی، وضعیت آن به عنوان یک محل سکونت اصلی ابزاری حیاتی برای شما از نظر برنامه ریزی مالی است.

استراتژی کوتاه مدت

آژانس درآمد به شما امکان معافیت مالیاتی از هرگونه سودی را که با فروش مسکن اصلی کسب می کنید، می دهد.این معافیت برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بسیار مهم است. تمام املاکی که مالک آنها هستید، در صورت افزایش ارزش مشمول مالیات می شوند. این افزایش ارزش ، سود سرمایه نامیده می شود و هر دارایی که ارزش آن افزایش یابد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می شود.زمانی که ملکی را می فروشید، نصف سودی که از فروش آن به دست می آورید.

خط آخر

موظف به پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه هستید. با این حال، اگر شما یک ملک اصلی را می فروشید، به شما معافیت کاملی از مالیات بر عایدی سرمایه ای می دهد که در غیر این صورت در معامله مدیون خواهید بود.مطالب مرتبط : چگونه در مالیات در صرفه جویی کنیم علاوه بر وضعیت اقامت اصلی، چندین نکته وجود دارد که باید هنگام سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در نظر بگیرید.مواردی که باید هنگام خرید اقامتگاه اصلی خود در نظر بگیرید .

هزینه ملک یک عامل اولیه است که باید در نظر بگیرید. با این حال، چند نکته دیگر وجود دارد که باید هنگام خرید اقامتگاه اصلی خود در نظر داشته باشید:نسبت بدهی به درآمد شمااگر پول خرید ملک را دارید، باید خانه را نقدا خریداری کنید. همچنین در صورتی که به اندازه کافی برای پیش پرداخت دارید و واجد شرایط وام مسکن هستید، می توانید خانه بخرید.سرمایه گذاران املاک و مستغلات با نسبت بدهی بد به درآمد ممکن است واجد شرایط وام مسکن یک خانه جدید نباشند. قبل از خرید شوید که نسبت مناسبی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *