مزایا و معایب خرید قسطی آپارتمان در چیتگر و خرید زمین

قرارداد زمین

اکنون که می دانید قراردادهای زمین چگونه کار می کنند، وقت آن است که تصمیم بگیرید که آیا یکی برای شما مناسب است یا خیر. در حالی که ممکن است مزایای قرارداد زمین برای خریداران خاص جهت خرید اقساطی آپارتمان در تهران وجود داشته باشد، اما به طور بالقوه جنبه های منفی قابل توجهی نیز وجود دارد. این مهم است که همه طرفین قرارداد زمین بالقوه از مزایا و خطرات موجود کاملاً آگاه باشند.

مزایا و معایب خرید و فروش زمین در بازار املاک

طرفداری: دریافت مالی آسان تر است

تامین مالی خانه با قرارداد زمین یک گزینه برای خریدارانی که قصد خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه است که ممکن است نتوانند آن را از طریق روش های سنتی وام مسکن دریافت کنند. با این حال، قبل از اینکه تصمیم به پیگیری قرارداد زمین بگیرید، باید بدانید که انواع مختلفی از وام مسکن وجود دارد ، و برخی به طور خاص برای وام گیرندگان با امتیازات اعتباری پایین تنظیم می شوند.

حرفه ای: این یک برد-برد برای فروشندگان است

فروشنده به هدف فروش ملک دست می یابد در حالی که همچنان جریان درآمد دوره ای را در طول مدت قرارداد دریافت می کند. اگر خریدار برای خرید اقساطی آپارتمان در کرج پرداخت ها را انجام ندهد، می تواند طبق شرایط قرارداد ملک را پس بگیرد.

حرفه ای: فرصت های بیشتری برای خرید وجود دارد

خریداری که نیاز به فضای بزرگ‌تری دارد اما نمی‌تواند طبق دستورالعمل‌های سنتی وام مسکن واجد شرایط آن باشد، ممکن است بتواند ملک را از طریق تامین مالی فروشنده به دست آورد و پس از کوچک‌تر شدن موجودی، قرارداد زمین را از طریق وام مسکن پرداخت کند.

منفی: خریدار به فروشنده بستگی دارد

به عنوان یک خریدار، شما به فروشنده اعتماد زیادی دارید. به عنوان مثال، اگر یک قرارداد زمینی با وام مسکن موجود باشد که هنوز توسط فروشنده پرداخت می‌شود، اگر فروشنده پرداخت‌ها را انجام ندهد، خریدار برای خرید قسطی آپارتمان در چیتگر می‌تواند خانه را بدون تقصیر از دست بدهد.

خرید اقساطی آپارتمان در تهران خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه

منفی: مبهم بودن قرارداد

شما باید واقعا وارد شوید و مطمئن شوید که قرارداد حول مسئولیت های هر یک از طرفین است. شما می خواهید بدانید که شرایط پرداخت دقیقاً چیست، آیا می توانند تغییر کنند و تحت چه شرایطی. باید کتباً اعلام کنید که مالکیت قانونی ملک را حداکثر تا زمانی که اصل آن طبق قیمت فروش ملک پرداخت شده است، دریافت کنید.

منفی: نرخ بهره بالاتر

فروشنده می داند که احتمالاً به یک قرارداد زمین علاقه مند هستید زیرا نمی توانید برای وام مسکن استاندارد تأیید شوید. از آنجایی که فروشنده ریسک بالاتری را متحمل می شود، احتمالاً نرخی را از شما دریافت خواهد کرد که بالاتر از نرخ بهره فعلی بازار برای وام های مسکن سنتی است.

منفی: منطقه خاکستری مالکیت خانه

در یک قرارداد زمین مستقیم، شما مالکیت عادلانه دریافت می‌کنید، به طوری که در هنگام پرداخت وام از فروشنده، صاحب حقوق می‌شوید، اما فروشنده تا زمانی که ملک پرداخت نشده باشد، مالکیت قانونی را حفظ می‌کند. در صورت وجود هرگونه اختلاف حقوقی یا ادعای بیمه ای که باید ثبت شود، این می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در مورد مالکیت خانه شود. این امر با این واقعیت پیچیده تر می شود که بسیاری از حوزه های قضایی نیازی به ثبت قرارداد زمین با شهرستان ندارند

خرید اقساطی آپارتمان در کرج خرید قسطی آپارتمان در تهران

به همین دلیل، واقعاً نمی‌توان فهمید که چه تعداد قرارداد زمین در ایالات متحده وجود دارد. مواردی که در اعداد سرشماری آمده‌اند، آنهایی هستند که داوطلبانه گزارش شده‌اند. این بدان معناست که در بسیاری از موارد، مگر اینکه قرارداد در یک روند قانونی نشان داده شود، تنها طرفینی که در مورد آن می‌دانند خریدار و فروشنده خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *