مزایای پیش پرداخت جهت خرید اقساطی آپارتمان در تهران

نرخ های پایین تر و حق بیمه

وام دهندگان دوست دارند پیش پرداخت های بزرگ را ببینند زیرا خطری را که برای آنها ایجاد می کنید کاهش می دهد. هرچه پیش پرداخت شما بزرگتر باشد، باید هر ماه مبلغ کمتری به عنوان اصل و بهره پرداخت کنید. پیش پرداخت را به عنوان راهی بدون بهره برای شروع سریع پرداخت خانه خود در نظر بگیرید.

از بیمه وام مسکن خودداری کنید

انواع خاصی از وام ها برای خرید اقساطی آپارتمان در کرج شما را ملزم به پرداخت بیمه وام مسکن می کنند. در یک وام متعارف، معمولاً برای اجتناب از پرداخت بیمه خصوصی رهن ، باید 20 درصد پایین بیاورید، که معمولاً کارمزد ماهیانه ای است که به عنوان بخشی از پرداخت ماهانه خود پرداخت می کنید یا در ازای سود کمی بالاتر توسط وام دهنده پرداخت می شود. در وام اداره مسکن فدرال (FHA) ، 20 درصد کاهش می تواند تفاوت بین پرداخت بیمه وام مسکن برای عمر وام شما و پرداخت بیمه وام مسکن فقط برای 11 سال اول باشد.

مزایای پیش پرداخت جهت خرید آپارتمان در بازار مسکن

نسبت بدهی به درآمد پایین (DTI)

DTI کمتر به این معنی است که ممکن است در آینده قدرت وام گیری بیشتری داشته باشید. DTI نشان می دهد که چقدر از درآمد ماهانه شما صرف پرداخت بدهی می شود. DTI بالا می تواند از دریافت وام یا اعتبار دیگر جلوگیری کند. (بیشتر وام دهندگان وام مسکن به دنبال DTI حدود 45٪ یا کمتر هستند.) اگر به دنبال وام های دیگر یا خرید خانه دوم هستید، وام کمتر (با کم کردن مقدار بیشتر) می تواند DTI شما را قابل کنترل نگه دارد.

جایگزین هایی برای انجام پیش پرداخت بزرگ

اگر نمی‌توانید در زمان خرید قسطی آپارتمان در چیتگر پیش‌پرداخت زیادی بپردازید، هنوز هم ممکن است بتوانید با پرداخت‌های بزرگ‌تر به اصل وام مسکن، میزان سودی را که برای خانه‌تان می‌پردازید کاهش دهید. بسیاری از صاحبان خانه اگر درآمدشان در طول زمان افزایش یابد برای خرید قسطی آپارتمان در تهران ، قادر به انجام این کار هستند. گاهی اوقات به فرآیند پرداخت های بزرگتر به منظور پرداخت سریعتر وام مسکن، پرداخت های تسریع شده گفته می شود.

مزایای یک پیش پرداخت کوچک

زودتر خرید کنید. خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه

بسته به درآمد شما، یک پیش پرداخت 20% ممکن است سال ها یا حتی دهه ها طول بکشد تا پس انداز شود. پیش پرداخت کمتر می تواند به شما کمک کند زودتر صاحب خانه شوید.

پول برای تعمیرات و نوسازی

خالی کردن پس انداز خود برای پیش پرداخت ممکن است در بلندمدت کمکی نکند. به عنوان یک صاحب خانه جدید، ممکن است متوجه شوید که برای تعمیر و بازسازی به پول بیشتری از آنچه فکر می کردید نیاز دارید. کنار گذاشتن این پول از قبل می‌تواند باعث کاهش استرس در مالکیت خانه شود.

صندوق اضطراری را نگه دارید

شما مجبور نخواهید بود که در صندوق اضطراری خود فرو کنید. نگه داشتن مقداری پول در بانک برای مواقع اضطراری یک حرکت هوشمندانه است. شما نمی خواهید برای تعمیرات غیرمنتظره خودرو یا قبوض پزشکی به صورت اعتباری پرداخت کنید. نگه داشتن مقداری از پول خود می تواند به شما آرامش خاطر بدهد و راه ارزان تری برای پوشش هزینه های اضطراری باشد.

خرید قسطی آپارتمان در چیتگر خرید اقساطی آپارتمان در کرج

پول برای سرمایه گذاری های دیگر

هزینه فرصت صرف کردن پول بیشتر در قسمت جلویی خانه را در نظر بگیرید. اگرچه ممکن است بتوانید نرخ بهره و پرداخت ماهانه کمتری دریافت کنید، ممکن است منطقی‌تر باشد که از آن پول برای شهریه دانشگاه، سرمایه‌گذاری یا چیز دیگری استفاده کنید.

حداقل پیش پرداخت وام مسکن

شاید شنیده باشید که برای خرید خانه نیاز به 20 درصد پیش پرداخت دارید. برای بسیاری از خریداران، پیش پرداخت 20 درصدی واقعی نیست. خوشبختانه کاهش 20 درصدی دیگر استاندارد صنعت نیست. میانگین پیش پرداختی که برای وام مسکن پرداخت می شود حدود 6 درصد است.

در طول سال ها، صنعت تغییر کرده است تا مالکیت خانه را در دسترس تر کند. اکنون امکان دریافت وام مسکن با کمتر از 3٪ وجود دارد، اگرچه برخی از وام ها (مانند وام های وزارت امور کهنه سربازان (VA) و وام های وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)) نیازی به کاهش پول ندارند .

چرا وام دهندگان معمولاً به پیش پرداخت نیاز دارند؟

وقتی وام دهنده وام مسکن شما به شما وام می دهد، شما را به خطر می اندازد. اگر پرداخت وام مسکن را متوقف کنید، ممکن است وام دهنده نتواند پولی را که به شما وام داده است پس بگیرد.  پیش پرداخت باعث می شود وام دادن به شما ریسک کمتری داشته باشد

کم کردن پول به چند روش به کاهش ریسک برای وام دهنده کمک می کند:

  • این نشان دهنده سرمایه گذاری شما در خانه است. اگر قرار بود پرداخت‌های خانه را متوقف کنید، از هزاران دلاری که برای آن صرف می‌کنید دور می‌شوید.
  • مبلغی را که وام دهنده باید برای خرید به شما بدهد کاهش می دهد. اگر 20 درصد از قیمت خرید خانه را می پردازید، و آنها فقط 80 درصد به شما وام می دهند، پس این پول کمتری است که در صورت توقف پرداخت، باید نگران پس گرفتن آن باشند.
  • مهم است که توجه داشته باشید که شرط پیش پرداخت توسط وام دهنده به تنهایی تعیین نمی شود. در بسیاری از موارد، شرط پیش پرداخت از سوی سرمایه گذار وام (که ممکن است اداره مسکن فدرال، فانی مای ، وزارت امور کهنه سربازان یا شخص دیگری باشد) می آید.
برنامه های کمک پیش پرداخت

پس انداز برای پیش پرداخت اغلب می تواند مانعی برای مالکیت خانه باشد. به خاطر داشته باشید که بسته به موقعیت مکانی و سطح نیاز مالی شما، ممکن است گزینه های کمک پیش پرداخت نیز وجود داشته باشد که ارزش بررسی را داشته باشد. این برنامه ها دارای شرایط مختلفی هستند که برای واجد شرایط بودن باید آنها را برآورده کنید. به عنوان مثال، برخی از برنامه ها فقط برای خریداران که برای خرید اقساطی آپارتمان در تهران در دسترس هستند در حالی که برخی دیگر به حداقل امتیاز اعتبار نیاز دارند. حتماً الزامات هر برنامه ای را که به آن علاقه دارید بررسی کنید.

خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه خرید قسطی آپارتمان در تهران

خط پایین در پیش پرداخت

اگرچه پیش پرداخت بخش مهمی از وام خانه شما است، اما تنها بخش کوچکی از تصویر کلی مالی است. دانستن مبلغ پیش‌پرداختی که با آن راحت هستید می‌تواند به شما کمک کند خانه‌هایی را جستجو کنید که در حد بودجه شما هستند و شما را از کاهش بیش از حد در پس‌اندازهای اضطراری خود باز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *