ورود به بازار مسکن و خرید قسطی آپارتمان و ملک تجاری در تهران

چگونه شروع کنیم:

فرصت های سرمایه گذاری جدید هر روز برای کارآفرینان باهوش ظاهر می شود. از ارز دیجیتال گرفته تا سهام گرفته تا اوراق قرضه، دنیای گسترده‌ای وجود دارد. اما در مورد فرو بردن دندان های خود در یک دارایی فیزیکی چیست؟ برای کسانی که می خواهند در چیزی ملموس با پتانسیل رشد یا درآمد غیرفعال سرمایه گذاری کنند، ممکن است بخواهید خرید قسطی آپارتمان در چیتگر را در نظر بگیرید . در اینجا نحوه شروع شما آمده است.

ورود به بازار مسکن و خرید ملک تجاری برای مبتدیان

برای تامین مالی مجدد تایید شود.

گزینه های بازپرداخت را که توسط متخصصان توصیه می شود را ببینید و آنها را متناسب با بودجه خود سفارشی کنید.

املاک تجاری چیست؟

ملک مسکونی فقط شامل خانه های تک خانواده یا خانه های تا چهار واحد می شود. معمولاً فقط خانواده ها یا افراد آنها را اجاره می دهند. اما املاک تجاری (CRE) به طور کلی برای اهداف تجاری، از جمله پنج یا بیشتر واحد است.

شما می توانید املاک تجاری را به پنج دسته اصلی تقسیم کنید:

چند خانواری: اساساً خانه‌های چندخانواری، املاک مسکونی با بیش از یک واحد هستند، مانند دوبلکس، آپارتمان‌های باغی یا امکانات زندگی کمکی.

فضای اداری: آنها بر اساس اندازه به عنوان ارتفاعات کم، متوسط ​​یا بلند تعیین می شوند و امکان چندین مستاجر را دارند. به عنوان مثال می توان به دفاتر پزشکی و ساختمان های اداری حومه شهر اشاره کرد.

خرده فروشی: این نوع املاک و مستغلات برای مشاغلی که کالا یا خدمات را به مصرف کنندگان می فروشند تعیین می شود. آن‌ها معمولاً در مکان‌هایی قرار دارند که به راحتی در دسترس هستند، مانند مراکز خرید منطقه‌ای و مراکز خرید نواری. خرید اقساطی آپارتمان در تهران بسیار سود آور است.

خرید اقساطی آپارتمان در کرج خرید قسطی آپارتمان در چیتگر

صنعتی: اندازه این ویژگی ها مانند فضاهای اداری متفاوت است و میزبان عملیات صنعتی مانند تولید سنگین یا مونتاژ سبک هستند.

مهمان نوازی: این شامل موسساتی می شود که به مسافران خدمات ارائه می دهند، چه برای غذا، چه برای اقامت یا سرگرمی، مانند هتل ها و اجاره های کوتاه مدت.

املاک اداری تجاری با طبقه بندی بیشتری روبرو هستند و به سه طبقه بندی تقسیم می شوند:

کلاس A: نمایانگر بالاترین کیفیت ساختمان های موجود است. آنها معمولاً جدیدتر با ساخت و سازهای سطح بالا هستند و در بهترین مکان قرار دارند.

کلاس B: هنوز هم می تواند دارایی های باکیفیت باشد، اما معمولا قدیمی تر و قیمت پایین تر در مقایسه با کلاس A است.

کلاس C: عموماً مضطرب و مسن تر هستند. املاک کلاس C نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و مکان جذابی ندارند.

خرید اقساطی آپارتمان در تهران خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه

چگونه وارد املاک تجاری شویم

فهمیدن نحوه خرید ملک تجاری و خرید اقساطی آپارتمان در کرج دقیقاً مانند خرید یک خانه تک خانواده نیست. تجارب از چند جهت متفاوت است. برای مثال، هزینه‌های املاک تجاری می‌تواند بسیار زیاد باشد و تأمین بودجه ممکن است سخت‌تر باشد. علاوه بر این، اگر قبلاً مستاجر ندارید، این به شما بستگی دارد که در دوره‌های طولانی که دارایی‌ها خالی از سکنه هستند، هزینه‌ها را پوشش دهید. نه تنها این، بلکه ارزیابی املاک تجاری اغلب دشوار است. به طور کلی یافتن املاک قابل مقایسه برای املاک تجاری دشوارتر از مسکونی است. به دلیل این تفاوت ها، سرمایه گذاران باید قبل از خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه مراقب باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *