نکات مهم برای فروشندگان و خریداران در بازار املاک و مستغلات

فروشندگان باید بدانند

یکی از مهمترین چیزهایی که به عنوان فروشنده در ایران باید به خاطر بسپارید این است که تاریخ بررسی پیشنهاد تاریخ سختی نیست. شما مجاز به پذیرش یک پیشنهاد قبل از آن هستید و مجبور نیستید روزی که همه پیشنهادات را بررسی می کنید چیزی را بپذیرید – یا اصلاً اگر آنها خوب نیستند.

نکات مهم برای فروشندگان و خریداران در بازار املاک و مستغلات

اگر پیرو قانون هستید (یا کسی که دوست دارد به موقع باشد) و پیشنهاد خود را در تاریخ دقیق پیشنهاد ارسال کنید، ممکن است اینها مزایایی باشد که به دست خواهید آورد: به خودتان زمان کافی داده اید تا تصمیم بگیرید که می خواهید پیشنهادی در خانه ارائه دهید، با نماینده خود کار کنید و پیشنهادی را ارائه دهید که با آن راحت هستید. نماینده شما به طور بالقوه می تواند اطلاعاتی در مورد پیشنهادات اولیه دریافت کند و از مزیت رقابتی برخوردار شود.

 مانند هر یک از گزینه های دیگر در مورد زمان ارائه پیشنهاد، ارسال یکی در تاریخ دقیق پیشنهاد همچنان می تواند خطرناک باشد. در اینجا دلیل آن است: فروشنده در ایران می تواند پیشنهادی را قبل از تاریخ پایان پیشنهاد بپذیرد و حتی به پیشنهاد شما نگاه نکند. در حالی که ضرب الاجل کمی زمان بیشتری برای بررسی پیشنهادتان به شما می دهد، ممکن است زمان لازم برای انجام یک بازرسی اولیه را به شما ندهد.

در اینجا چند نکته برای زمان پیشنهاد خرید و فروش وجود دارد:

هنگام تنظیم تاریخ در ایران ، مطمئن شوید که آن را به عنوان سایر خانه های محلی برای فروش تنظیم نمی کنید. این می تواند منجر به پیشنهادات کمتری شود زیرا خریداران مجبور به انتخاب هستند. اگر بازار فروشندگان است، تقاضای زیادی در محله شما وجود دارد و خانه شما قیمت مناسبی دارد، ممکن است انتظار سیل پیشنهادات را داشته باشید. مطمئن شوید که زمان کافی برای آن روز اختصاص داده اید تا واقعاً همه پیشنهادات را بررسی و در نظر بگیرید.

به نظر دپارتمان املاک رویکرد هنگام بررسی پیشنهادات خود، اهداف خود را در نظر داشته باشید و با مشاور املاک خود در تهران برای مقایسه پیشنهادات و انتخاب بهترین آنها همکاری کنید. همچنین به یاد داشته باشید که فقط به این دلیل که تاریخ پایان پیشنهاد را تعیین می کنید به این معنی نیست که سیل پیشنهادات را خواهید گرفت. ممکن است هیچ کدام را دریافت نکنید. این مهم است که خانه خود را به درستی بازاریابی کنید، یک قیمت واقعی در فهرست تعیین کنید و با یک مشاور املاک آگاه در تهران که بازار و نیازهای شما را درک می کند، کار کنید.

خرید و فروش املاک اداری، تجاری و مسکونی

انتظار نداشته باشید که پیشنهاد طلایی را پیدا کنید. ممکن است هنوز مجبور باشید در مورد پیشنهادی که انتخاب کرده اید مذاکره کنید، یا ممکن است چندین پیشنهاد داشته باشید که دوست دارید. در این صورت، ممکن است مجبور شوید از همه خریداران بالقوه بخواهید بهترین پیشنهاد خود را ارائه دهند.

خریداران باید بدانند

در اینجا چند نکته درباره ملک وجود دارد که باید به عنوان طرفی که پیشنهاد را ارسال می کند، دنبال کنید. اگر بازار فروشندگان است و رقابت شدید است، باید پیشنهادی ارائه دهید که فروشنده نتواند آن را رد کند. این ممکن است به معنای ارائه بالاتر از قیمت درخواستی، حذف موارد احتمالی و امتیازات فروشنده و افزودن یک بند تشدید باشد که بیان می‌کند در صورت ارائه پیشنهاد بهتر، قیمت بیشتری را پرداخت می‌کنید یا پیشنهاد خود را به روش دیگری بهبود می‌بخشید.

قبل از ارائه پیشنهاد، مطمئن شوید که نامه پیش تایید خود را دارید. این نشان می دهد که شما یک خریدار جدی مسکن هستید که می توانید تامین مالی کنید. با تأیید تأیید شده از Rocket Mortgage® که تأیید کامل درآمد، دارایی و اعتبار را ارائه می دهد، پیشنهاد را قوی تر کنید . به یاد داشته باشید که فقط به دلیل اینکه فروشنده پیشنهادات را در تاریخ خاصی بررسی می کند، مجبور نیست در آن تاریخ پیشنهادات را بپذیرد. انتظار می رود چند روز طول بکشد.

خط پایین

فروشنده می‌تواند پیشنهادی را در آن روز بپذیرد، بنابراین برای دریافت تماس آماده باشید. با شروع روز پایان پیشنهاد و روزهای بعد، در صورت تمایل فروشنده به پیشنهاد متقابل آماده باشید. برای ارائه پیشنهاد و مذاکره با مشاور املاک خود همکاری کنید. آنها می توانند از تخصص و دانش خود در مورد بازار فعلی برای کمک به شما در ارائه یک پیشنهاد قوی استفاده کنند.

ارزش گذاری بر روی خانه و آپارتمان در بازار مسکن

تاریخ بررسی پیشنهاد اغلب در بازارهای داغ املاک و مستغلات، زمانی که بازار فروشندگان است، استفاده می شود و می تواند برای خریداران و فروشندگان مسکن مفید باشد. این می تواند زمان بیشتری را برای خریداران ملک فراهم کند تا به خانه نگاه کنند و پیشنهاد خود را ارائه دهند و به فروشندگان اجازه می دهد همه پیشنهادات را یکجا بررسی کنند و آنها را آسان تر مقایسه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *