نزدیک شدن به رویای خانه دار شدن ،خرید قسطی آپارتمان در تهران

با مزایا و معایب خرید خانه آشنا شوید

سرمایه گذاری از هر نوعی را برای کمک به ایجاد اقتصاد خود وارد کند. این باعث می شود نه تنها برای خرید در مورد مدل صحبت کردم که در آن شما می توانید ملکی را در مرکز شهر به قیمت 50,000 تومان خریداری کنید، آن را به قیمت 20,000 تومان بازسازی کنید و سپس بتوانید آن را به قیمت 100,000 تومان بفروشید. از آن زمان، این اعداد کمی تغییر کرده است.با افزایش قیمت‌ها، بازدهی کاهش یافته است، به ‌ویژه زمانی که توسعه‌دهندگان برای ساختن آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید وارد شده‌اند.

با مزایا و معایب خرید خانه آشنا شوید

هر بار که  می‌روم به نظر می‌رسد که فعالیت‌های جدیدی وجود دارد. فروش قسطی آپارتمان در تهران با وجود این همه فعالیت، در هر متر در هسته هنوز هم قابل انجام است. شما می توانید مکان های زیادی را پیدا کنید که بتوانید در آنها سرمایه گذاری کنید. اخیراً داشتم به یک آپارتمان کوچک در پایین خیابان از کاخ سلطنتی نگاه می کردم. این یک مکان عالی بود که نیاز به کمی کار داشت و قیمت آن حدود 900 تومان در هر متر مربع بود.به طور کلی، هنوز یک مکان عالی برای سرمایه گذاری است.

مدارک خود را سازماندهی کنید

برخی از ناشناخته ترین مناطق جهان هستند که آنها را به فرصت های عالی برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.شماره یک در این مناطق است. من در اینجا در وب سایت و یوتیوب در مورد زیاد صحبت می کنم ، بنابراین اگر شما اغلب خواننده هستید، این نباید تعجب آور باشد.  یک دولت بسیار طرفدار کسب و کار دارد که این کشور را به دلایل مختلف به مکان خوبی برای افزودن به استراتژی فراساحلی خود تبدیل می کند.

مدارک خود را سازماندهی کنید

به دلیل هجوم تجارت به کشور و سیاست های اقتصادی خوب، به طور پیوسته در حال رشد است. پروژه وزرا در حالی که ممکن است نتوانید املاک متناسب با معیارهای ما را در شهرهای مجاور مانند پیدا کنید، تفلیس کمی از آنها عقب است، که به طور کلی قیمت املاک و مستغلات را کاهش می دهد.قیمت املاک ممکن است در آینده به بیش از 1000 تومان برسد، اما هنوز هم می توان املاک فوق العاده ارزان و شگفت انگیز را در نزدیکی مرکز تفلیس پیدا کرد. من در چهار سال گذشته شاهد افزایش معاملات بوده‌ام، اما ملکی را در آنجا در هر متر مربع خریداری کرده‌ام.

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

من اخیراً معامله ای در یک مکان عالی با قیمت حدود 1100 تومان در هر متر انجام دادم که اکنون به عنوان خانه خود از آن استفاده می کنم. ممکن است املاک زیادی را درمحدوده بسیار ارزان پیدا نکنید که مطابق با استانداردهای شما بازسازی شده باشند، اما فرصت وجود دارد .اگر در مورد مولداوی مطالعه کرده اید، ممکن است شنیده باشید که آنها اخیراً یک برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری را اعلام کرده اند . بسته به موقعیت شما، ممکن است گزینه خوبی برای بررسی باشد.

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

با این حال، خرید املاک فوق‌العاده ارزان کمک زیادی به شما در برآوردن الزامات برنامه نمی‌کند.در گذشته، مولداوی به عنوان کشوری شناخته می‌شد که می‌توانستید بازدهی بسیار بالایی از املاک و مستغلات دریافت کنید. چالش این کشور که کار با آن را سخت تر از می کند این است که تقاضای داخلی زیادی برای املاک و مستغلات وجود ندارد. پروژه بقیه الله 5 بسیاری سعی می کنند خود را بگیرند که درک سود خرید ملک در آنجا را کمی سخت تر می کند.

خط آخر

همانطور که گفته شد، شما می توانید با کمتر از 1000 تومان در هر متر مربع خرید کنید. کشور زیبایی است که به شما امکان دسترسی به سبک زندگی اروپایی را می دهد. این می تواند یک فرصت عالی برای افرادی باشد که به دنبال جایی برای بازنشستگی یا به عنوان مکانی برای کاهش هزینه های زندگی خود هستند. با این حال، اگر روی بازگشت سرمایه خود تمرکز کرده اید، بهترین گزینه نیست.املاک ارزان درتوجه به ناشناخته بودن این کشور پس از فروپاشی شوروی برای سایر نقاط جهان، ازبکستان در واقع کاملاً مدرن است..

شما می توانید املاک فوق العاده ارزان را پیدا کنید و مکانی است که بسیاری از افرادی که در بازارهای نوظهور سرمایه گذاری می کنند روی آن متمرکز شده اند. مشکل و فرصت این دو کشور این است که بسیاری از مردم چیزی در مورد آنها نمی دانند.در حالی که به کندی از دوران شوروی خود بهبود می یابند، آنها به روی خارجی ها و سرمایه گذاری خارجی بازتر می شوند. سیاست های حامی کسب و کار دولت آینده ای از فرصت ها را باز کرده است. اما این پتانسیل را دارد که در آینده به همان اندازه جذاب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *