نحوه فروش اقساطی آپارتمان در تهران چگونه است؟

آپارتمان های لوکس در استانبول

آپارتمان های لوکس، متفاوت از معماری های مسکونی معمولی طراحی شده اند. چیدمان باغ، امکانات اجتماعی، ترتیبات یک یا چند طبقه شامل پارکینگ، سقف‌های بلند، اتاق‌های بزرگ، تراس‌های بزرگ آفتاب‌گیری یا بالکن‌ها در نمای بیرونی طراحی شده‌اند. همه این ترتیبات با مواد منحصر به فرد ساخته شده است. تمام جزئیات آپارتمان در نظر گرفته شده است. خرید قسطی آپارتمان در تهران از دستگیره‌های درها گرفته تا سیستم‌های روشنایی، قاب پنجره‌ها تا سیستم‌های عایق، تمام جزئیات توسط متخصصان این منطقه واقعی می‌شوند.

روش های فروختن آپارتمان در سایت دیوار توسط مشاورین

آپارتمان لوکس چیست؟

در پروژه های ساختمانی لوکس ضوابط منتشر شده در روزنامه رسمی در نظر گرفته می شود. این معیار با کیفیت سایدینگ، سقف، سقف، دیوارهای داخلی، کفپوش، پله ها، پنجره ها، درها، حمام و توالت، ترتیبات گرمایشی تعریف می شود. هنگامی که با این مورد ارزیابی می شود، موارد زیر در مورد کیفیت داخلی و خارجی یک لوکس در نظر گرفته می شود. اپارتمان. دیوارهای بیرونی باید دارای پوشش مرمر، کاشی یا مس باشند.

تفاوت طراحی داخلی آپارتمان های مسکونی و اداری

– سقف باید با مس یا سرب پوشانده شود و عایق حرارت باشد. سیستم های روشنایی مخفی حداقل در دو اتاق استفاده می شود، همچنین سقف های کاذب با عایق صدا ترجیح داده می شود. سقف های معلق باید با چوب سخت، آلومینیوم یا گچ ساخته شوند. کلیه اتاق ها دارای عایق حرارت و صدا بوده و با چوب پوشانده شوند. کف آپارتمان باید با سنگ مرمر، سنگ های طبیعی، چوب اصیل یا فرش پوشیده شده باشد. به غیر از آن، می توان از انواع سرامیک یا گرانیت ساخته شده خاص نیز استفاده کرد.

کلیه پله های ساخته شده در ساختمان مسکونی، باید با سنگ های طبیعی، فرفورژه، نرده های چوبی سخت ساخته شوند. پنجره ها باید از فلز و چوب سخت خرد شده، شیشه های مخصوص با جان پناه سنگ طبیعی و کرکره باشد. فروش قسطی آپارتمان در تهران درها باید از چوب سخت، بالشتک دار، حکاکی شده، با سینه فلزی، صفحه شیشه ای مخصوص و سیستم های کنترل اتوماتیک ساخته شوند.

تفاوت طراحی داخلی آپارتمان های مسکونی و اداری

معیارهای سنجش آپارتمان لوکس چیست؟

کیفیت بالا و درک معماری مدنی در ترکیه که در حال افزایش است، به لطف فناوری های ساخت و ساز در حال توسعه مسافت قابل توجهی را طی کرده است. امروزه، جدای از قوانین بالا، ده‌ها نوآوری واقعی شده‌اند، برنامه‌های کاربردی ویژه‌ای ساخته شده‌اند که کاملاً بر کیفیت زندگی و آسایش مردم متمرکز شده‌اند.

فضاهای ممتاز با استفاده از سیستم‌های خانه هوشمند، تراس‌های دارای استخر، اتاق‌های رختکن ویژه واقع در اتاق خواب، کابینت‌های آشپزخانه با طراحی خاص، مجموعه‌های محصولات داخلی با کیفیت بالا و مکانیسم‌های نوری زیبا و مدرن ایجاد می‌شوند. تمام رنگ‌های به کار رفته در فضا با تحسین یکدیگر انتخاب شده‌اند. در ارتباط با آن، یک کلیت غیر خسته کننده، جادار، روشن و طبیعی ایجاد می کند.

فروش و پیش فروش آپارتمان های لوکس پروژه ستین

از سیستم های لیزر فلکسی در کارهای چوبی، مبلمان، پانل، در، چرم اکریلیک و فلز آپارتمان استفاده می شود. به این ترتیب، حکاکی های متقارن و عربیسک، نقوش سنتی یا مدرن، با دقت و به طور دائم بر روی سطوح نقش می بندند. سیستم های نور داخلی و خارجی خاص در آپارتمان های لوکس استفاده می شود. گاهی اوقات چیدمان دکوراسیون داخلی به گونه ای انجام می شود که طرح های عتیقه با معماری مدرن ادغام می شوند.

فروش و پیش فروش آپارتمان های لوکس پروژه ستین

درجه یک بودن مصالح ساختمانی و لوازم جانبی استفاده شده عامل مهمی برای عمر طولانی فضای زندگی و استفاده برای نسل هاست. به لطف مبلمانی که سیستم ترمز دارند، درهای کشویی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند و ترتیباتی که درها را به سوی زندگی جدید باز می‌کنند، همه چیز می‌تواند بهتر از آنچه تصور می‌کردید در خانه لوکس جدیدتان به نظر برسد. طراحی حمام نیز در آپارتمان های لوکس بسیار چشم نواز و خیره کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *