بررسی معایب سرمایه گذاری و خرید اقساطی آپارتمان در کرج

هزینه های فرسودگی

وقتی روی آب زندگی می کنید، خانه شما را در برابر عوامل بسیار کمی مسدود می کند. رطوبت آب ممکن است موادی را که خانه شما از آن ساخته شده است خراب کند و افرادی که در شن و ماسه و آب ردیابی می کنند اغلب ممکن است به فضای داخلی آسیب برساند. علاوه بر این، یک خانه در مجاورت یک بدنه آبی بیشتر در معرض طوفان، مه و بلایای طبیعی است. فروش اقساطی آپارتمان در تهران اگر در حال خرید ملک هستید، حتماً از بازرس خود بخواهید که مراقب فرسودگی و پارگی املاک کنار دریاچه باشد.

معایب خرید ملک در ساحل یا کنار دریاچه

احتمالاً باید کار بیشتری را برای نگهداری یک ملک کنار آب نسبت به ملکی که در داخل کشور است انجام دهید. مهم است که توجه داشته باشید که این احتمالاً به معنای هزینه ها و زمان اضافی است که باید به نگهداری و نگهداری خانه اختصاص دهید. به عنوان مثال، ممکن است اسکله یا دیوارهای حائل در املاک اسکله خود داشته باشید که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند.

بیمه بالاتر و سایر هزینه ها

هنگام خرید خانه در دریاچه، مهم است که به خاطر داشته باشید که هزینه های منحصر به فردی در ارتباط با خانه شما خواهد بود. به عنوان مثال، برخی از املاک کنار دریاچه شرایط خاصی برای بیمه سیل دارند. ممکن است سازمان‌هایی وجود داشته باشند که نه تنها کارهایی را که می‌توانید با ملک خود انجام دهید محدود می‌کنند، بلکه از شما نیز می‌خواهند که هر سال هزینه‌ای بپردازید. از آنجا که خانه های کنار دریاچه معمولاً در مناطق شهری متمرکز یافت نمی شوند، هزینه های آب و برق اغلب می تواند به سرعت افزایش یابد.

علاوه بر این، بیمه معمولاً برای املاک کنار دریاچه به دلیل خطر آسیب به ساکنان یا خانه بسیار بالاتر است. قوانین محلی یا حتی یک وام دهنده ممکن است نوع پوشش مورد نیاز شما را تعیین کند. صرف نظر از این، شما نمی توانید با بیمه سیل اشتباه کنید. بهترین حالت این است که شما هرگز به طور جدی ناراحت نشوید. اگر این گزینه را دارید که از بیمه سیل انصراف دهید، آن انرژی صلح آمیز که به دنبال آن بوده اید می تواند به راحتی با اضطراب ناشی از فاجعه مالی قریب الوقوع تیره شود.

دو نوع بیمه سیل وجود دارد:

برنامه ملی بیمه سیل (NFIP) با حمایت FEMA: با محدودیت پوشش 250000 دلاری، NFIP فقط برای برخی از جوامع واجد شرایط در دسترس است . چیزی که باید در نظر داشت این است که NFIP هزینه های ناشی از اقامت در مسکن کوتاه مدت را تا زمانی که خانه شما برای زندگی مجدد امن نباشد پوشش نمی دهد. همچنین خسارت اموالی را که به خانه شما متصل نیست، از جمله عرشه قایق، جکوزی، سیستم های سپتیک و غیره را پوشش نمی دهد.

بیمه خصوصی:

 طبق قانون، بیمه خصوصی باید پوششی به اندازه NFIP ارائه دهد. خرید قسطی آپارتمان در چیتگر بیمه خصوصی به شما امکان می دهد فراتر از سقف پوشش 250000 دلاری NFIP بیمه کنید. اگر بازسازی خانه رویایی شما در دریاچه هزینه بیشتری دارد، بیمه خصوصی سیل ممکن است راه حلی باشد.

دریافت وام و خرید اقساطی آپارتمان در کرج با وجود شرایط نامساعد اقتصادی

فقدان حریم خصوصی

اگرچه خانه کنار دریاچه شما ممکن است مانند یک خلوتگاه عالی در فضای باز به نظر برسد، ممکن است بخواهید وقتی به آنجا می روید بازدیدکنندگان بیشتری را پیش بینی کنید. معمولاً دولت محلی، ایالتی یا فدرال مالک دریاچه خواهد بود و دریاچه را به عنوان زمین عمومی تعیین می کند.

 اجاره زمین

کاربران تفریحی فراتر از محله نیز مایلند به آب دسترسی داشته باشند، بنابراین ممکن است بازدیدکنندگان بیشتری از محله ساحلی خود نسبت به زمانی که در داخل کشور زندگی می‌کردید مشاهده کنید. این ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در پارکینگ، حریم خصوصی و حتی استفاده از دارایی شخصی شما شود. اگر خانه ای که به آن علاقه دارید همراه با اجاره باشد تعجب نکنید. شرکت‌های برق و همچنین نهادهای شهرداری و فدرال مانند سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده و سایر بازیگران ممکن است مالک خود دریاچه باشند، به این معنی که ممکن است زمین‌های ساحلی را که خانه‌های دریاچه در آن ساخته شده است، اجاره کنند.

هنگام خرید خانه، ممکن است باقیمانده مدت اجاره 100 ساله خود زمین را به ارث ببرید. اگر قرارداد اجاره به پایان مدت خود نزدیک می شود، ممکن است بخواهید در مورد چگونگی انجام مذاکره مجدد اجاره برای خانه های دیگر در منطقه تحقیق کنید. قرارداد اجاره احتمالاً به طور تصاعدی افزایش می یابد تا تورم و ارزش بازار را در نظر بگیرد.

حتی اگر زمان زیادی از اجاره نامه دارید، توجه داشته باشید که خریداران آینده و مشاوران املاک آنها این را در ذهن خواهند داشت. مزیت خرید خانه در زمین اجاره ای این است که شما مجبور به پرداخت مالیات ملک نخواهید بود. مطمئن شوید که هزینه های مالیات بر دارایی را با هزینه اجاره زمین مقایسه کنید، زیرا هر دو می توانند بسیار متفاوت باشند.

حداقل پیش پرداخت در راستای خرید قسطی آپارتمان در چیتگر
خط آخر: پیدا کردن خانه رویایی خود در کنار دریاچه

وام دهندگان وام مسکن ممکن است نیاز داشته باشند که مدت زمان مشخصی در اجاره زمین باقی بماند. خرید اقساطی آپارتمان در کرج در این شرایط، کارشناس وام مسکن یک منبع عالی برای جمع آوری اطلاعات اضافی در مورد اجاره زمین است. قبل از درخواست برای وام مسکن، باید نحوه طبقه بندی ملک را مشخص کنید.

اگر قصد دارید بیشتر سال را در خانه دریاچه زندگی کنید، ملک را به عنوان اقامتگاه اصلی طبقه بندی می کنید. اگر قصد دارید از خانه به عنوان یک مکان تعطیلات استفاده کنید، آن را به اقامتگاه ثانویه شما تبدیل می کند. اگر قصد دارید آن را اجاره کنید ، بسته به طول مدت اجاره و نسبت استفاده شخصی به زمان اجاره ، می‌تواند به عنوان ملک سرمایه‌گذاری طبقه‌بندی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *