خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه و ورود به بازار پر سود املاک

املاک تجاری

املاک تجاری به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اطلاق می شود که معمولاً غیرمسکونی هستند. هتل ها، انبارها، دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی همگی نمونه هایی از سرمایه گذاری در املاک تجاری هستند. این نوع سرمایه‌گذاری‌ها معمولاً فعال در نظر گرفته می‌شوند و شامل مالکیت و اجاره فضایی توسط سرمایه‌گذار به کسب‌وکاری است که از آن استفاده می‌کند. درست مانند املاک مسکونی، شما می توانید با جمع آوری اجاره یا فروش اقساطی آپارتمان در تهران به عنوان ارزش افزایش یافته، جریان نقدی بیشتری کسب کنید.

ورود به بازار مسکن با خرید واحد های آپارتمانی

طرفداران

شناخته شده است که املاک تجاری بازدهی بالاتری نسبت به مسکونی دارند. اگر توانایی مدیریت یک فضای تجاری را داشته باشید، بسته به منطقه ای که در آن هستید، می تواند در طول زمان سودآور باشد.

ارزش املاک تجاری تا حدی با میزان درآمدی که ایجاد می کند تعیین می شود. همانطور که گفته شد، اگر ملک شما دارای مشاغل موفقی است، ممکن است ارزش آن بسیار سریعتر از یک ملک مسکونی باشد.

نگهداری ممکن است به اندازه سرمایه گذاری های مسکونی خطرناک نباشد. از آنجایی که احتمالاً فضاهای تجاری را به مشاغل اجاره خواهید داد، روابط حرفه ای تری بین مستأجر و مالک وجود دارد.

منفی

با سرمایه گذاری های تجاری، شما باید نگران مردم و همچنین مستاجران خود باشید. شما ممکن است به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید تا ملک خود را مطابق با استانداردها نگه دارید و به شما کمک کند تا مشکلاتی را که ممکن است پیش بیاید مدیریت کنید. سرمایه ‌گذاری‌های تجاری نیز زمان‌برتر هستند. به جای اینکه فقط با چند مستأجر سر و کار داشته باشید، احتمالا مجبور خواهید بود چندین اجاره نامه و مسائل احتمالی بیشتری را حل و فصل کنید.

از آنجایی که دارایی سرمایه گذاری شما عمومی است، ریسک بیشتری در اطراف وجود دارد. در حالی که صاحبان ساختمان های مسکونی نیز باید نگران آسیب اموال باشند، سرمایه گذاران ساختمان های تجاری ممکن است بیشتر از این که کسی در محل آسیب ببیند یا به ملک آسیب برساند، ترس داشته باشند.

زمین خام

زمین خام به ملکی اطلاق می شود که مطلقاً چیزی در آن وجود ندارد – ساختمان ها، مسیرها، محصولات زراعی یا موارد دیگر. سرمایه گذاری در زمین های توسعه نیافته نسبت به زمین های توسعه یافته ارزان تر است و مانند سایر نمونه های ملکی ، ارزش آن در طول زمان نیز افزایش می یابد.

 همچنین می توانید از وام زمین برای خرید قسطی آپارتمان در چیتگر استفاده کنید، به خصوص اگر قصد توسعه آن را دارید. بسیاری از سرمایه گذاران زمین خام، املاک خود را برای اهداف کشاورزی به کشاورزان اجاره می دهند یا به دنبال املاکی با پتانسیل توسعه در آینده می گردند تا بعداً به ارزش قابل قبولی بفروشند.

طرفداران

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

منفی

زمین خالی به شما مزایای مالیاتی کمی می دهد. با زمین خام، نمی توانید از مزایایی که ممکن است با سرمایه گذاری در یک ساختمان با وام مسکن واجد شرایط آن باشید، بهره مند شوید. ممکن است بلافاصله پول زیادی به دست نیاورید. اگر در حال خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه و نگهداری زمین هستید، ممکن است فقط منتظر بمانید تا ارزش آن افزایش یابد و به طور بالقوه آن را برای اهداف مختلف اجاره کنید.

خرید قسطی آپارتمان در چیتگر فروش اقساطی آپارتمان در کرج

منطقه بندی می تواند پیچیده باشد. هدفی که زمینی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید منطقه‌بندی می‌شود ممکن است باعث ایجاد یا شکست سرمایه‌گذاری شما شود. علاوه بر این، صرف نظر از اینکه یک ملک دارای منطقه مسکونی یا تجاری است، گرفتن تأییدیه از شهرستان محلی برای هر چیزی که ممکن است در زمین برنامه ریزی کنید ممکن است دشوار باشد.

REITs

سرمایه گذاری های اعتماد املاک و مستغلات ، یا REIT، شرکت هایی هستند که به عنوان تراست فعالیت می کنند و بر تعدادی از سرمایه گذاری های املاک نظارت می کنند. برخلاف بسیاری از گزینه های قبلی ذکر شده، REIT ها سرمایه گذاری غیرفعال در نظر گرفته می شوند. به جای اینکه خودتان صاحب ملک باشید، می توانید در یک REIT سرمایه گذاری کنید و از املاک مدیریت شده توسط شرکت درآمد کسب کنید.

طرفداران

شما می توانید بدون نیاز به دیدن، مدیریت یا مالکیت شخصی ملکی، پول نقد اضافی به دست آورید. حجم کار سرمایه گذاری های فعال در املاک و مستغلات در هنگام سرمایه گذاری در چیزی مانند REIT کاملاً وجود ندارد. بسته به REIT که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که درآمدی ثابت، هرچند اندک داشته باشید. بسیاری از REIT از نظر فنی سهام هستند، اما از آنجایی که آنها سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، می توانند به تنوع بخشیدن به سبد سهام شما کمک کنند و نقدینگی بالایی داشته باشند.

منفی

REIT ها به بهترین وجه به عنوان سرمایه گذاری های بلندمدت مورد استفاده قرار می گیرند که در طول زمان مقادیر فزاینده ای پول نقد به شما می دهد، بنابراین اگر می خواهید به سرعت پول زیادی به دست آورید، REIT کمک چندانی نخواهد کرد. همچنین مالیات REIT بالاتر از سود سهام واجد شرایط است. شما کنترل کمی روی سرمایه گذاری های خود با REIT دارید، زیرا خودتان مالک یا مدیریت هیچ یک از املاک یا وام ها نیستید.

املاک و مستغلات

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات روش جدیدی است که در آن سرمایه گذاران معمولاً به صورت آنلاین با یکدیگر متحد می شوند تا وجوه خود را جمع کنند و در فرصت هایی سرمایه گذاری کنند که به تنهایی قادر به تامین مالی آنها نیستند. این روش سرمایه گذاری، مانند REIT، پول بسیار کمتری را در پیش دارد و همچنین غیرفعال در نظر گرفته می شود.

برخی از پلتفرم‌های آنلاین برای سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات برای سرمایه‌گذاران عمومی باز هستند، اما بسیاری از آنها نیاز دارند که کاربران قبل از سرمایه‌گذاری سطح مشخصی از درآمد خود را ثابت کنند.

طرفداران

تامین مالی جمعی یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری شما بدون نیاز به سرمایه گذاری مسخره است. تلاش بسیار کمی انجام می شود و کل فرآیند معمولاً می تواند به صورت آنلاین انجام شود، برخلاف سایر سرمایه گذاری های املاک و مستغلات که ممکن است به نگهداری و سایر هزینه های نگهداری مرتبط با مدیریت یک ملک یا زمین نیاز داشته باشد.

سرمایه گذاری در املاک اداری ، تجاری و مسکونی با خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه

منفی

سرمایه گذاران تامین مالی جمعی از سود سهامی که دریافت می کنند مشمول مالیات می شوند. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری ممکن است به منظور مشارکت نیاز به کسب سطح مشخصی از درآمد داشته باشند، که برای سرمایه‌گذارانی که جذب سرمایه‌گذاری جمعی می‌شوند به دلیل محدودیت مالی پایین برای ورود، مخالف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *