خرید قسطی آپارتمان در تهران و توجه به شرایط بازار مسکن

موعد تحویل پروژه های پیش فروش اقساطی آپارتمان در تهران

آیا باید سرمایه گذاری در املاک سیاتل را در نظر بگیرید؟ خوب، برای پاسخ به این سوال باید نگاهی به اقتصاد و مشاغل آن بیندازیم. بسیاری از سرمایه گذاران املاک و مستغلات از خود پرسیده اند که آیا خرید ملک در سیاتل سرمایه گذاری خوبی است؟ اگر می خواهید بدانید که بازار برای سال آینده چه چیزی را در اختیار دارد، فروش اقساطی آپارتمان در تهران باید بیشتر در روندهای محلی تحقیق کنید.

سرمایه گذاری املاک و مستغلات آیا جای خوبی برای سرمایه گذاری است؟

سیاتل شهری نسبتاً قابل پیاده روی در شهرستان کینگ واشنگتن است. دارای ترکیبی از مسکن های تحت اشغال و اجاره ای است. به گفته Neighborhoodscout.com، یک ارائه دهنده اطلاعات املاک، مجتمع های آپارتمانی بزرگ سه و چهار خوابه رایج ترین واحدهای مسکونی در بازار املاک سیاتل هستند. انواع دیگر مسکن که در بازار رایج است عبارتند از خانه های تک خانواده، دوبلکس، خانه های ردیفی و خانه های تبدیل شده به آپارتمان.

نحوه انتخاب واحد مناسب در برج و آپارتمان

خانه های تک خانواده حدود 40 درصد از واحدهای مسکونی در سیاتل را تشکیل می دهند. در سطح ملی، خانه‌های اجاره‌ای تک‌خانواره‌ای در سه سال گذشته تا 30 درصد رشد داشته است. بازار املاک و مستغلات سیاتل همیشه به اندازه یک بازار بیش از حد گران به نظر می رسد. همه ما می دانیم که سیاتل یک بازار املاک و مستغلات گران است که باعث توقف بسیاری از سرمایه گذاران می شود. با این حال، دلایل قانع کننده زیادی برای سرمایه گذاری در سیاتل وجود دارد.

پس از کاهش قابل توجه قیمت خانه در سیاتل در سال گذشته، قیمت ها در سه ماهه آخر سال 2020 جهش خوبی داشته اند. کمبود خانه برای فروش در بازار مسکن سیاتل باعث افزایش قیمت ها شده است. و بنابراین، به دلیل همه این دلایل و موارد دیگر، افزایش ارزش ملک یک پیشرفت مثبت برای صاحبان خانه و فروشندگان در منطقه سیاتل است. بحران جاری در سراسر کشور بر بازار املاک و مستغلات سیاتل نیز تأثیر گذاشته است، اما نه آنقدر که ما انتظار داشتیم.

موعد تحویل پروژه های پیش فروش اقساطی آپارتمان در تهران

روند رو به رشد ساخت آپارتمان در پایتخت

در سال گذشته، علیرغم سطح پایین موجودی، رکورد فروش در بازار مسکن سیاتل داشتیم. هیچ ماهی بیشتر از یک ماه عرضه نداشت. به طور کلی، تحلیلگران صنعت، بازار متعادل را به عنوان موجودی چهار تا شش ماهه تعریف می کنند. قیمت خانه در منطقه سیاتل همچنان در حال افزایش است که از دسترس بسیاری از خریداران خارج است. متوسط ​​خانه به قیمت 828111 دلار در کینگ کانتی فروخته شد که 14.2 درصد نسبت به سال 2020 افزایش داشت.

قیمت‌ها در شهرستان اسنوومیش که میانگین قیمت 680000 دلار در آن 23.6 درصد افزایش یافت، و در شهرستان پیرس که میانگین قیمت 502500 دلار در آن 19.6 درصد افزایش یافت، حتی سریع‌تر افزایش یافت. شهرستان سن خوان بالاترین میانگین قیمت فروش را داشت: 860,000 دلار که نسبت به سال گذشته 26.8 درصد افزایش داشت. فروش قسطی آپارتمان در تهران متوسط ​​قیمت خانه در سیاتل به 859,000 دلار رسید که نسبت به سال 2020 7.4 درصد افزایش داشت. سایر مناطق شهرستان افزایش بیشتری را تجربه کردند.

روند رو به رشد ساخت آپارتمان در پایتخت

اعضای تعاونی های پیش فروش برج و آپارتمان

اعضای سرویس فهرست چندگانه Northwest 107,354 فروش بسته را در سال 2021 گزارش کردند. این اولین باری بود که حجم فروش سالانه از 100,000 تراکنش فراتر رفت. فروش کامل از 75 میلیارد دلار در سال گذشته فراتر رفت و از رقم سال 2020 با نزدیک به 18.9 میلیارد دلار پیشی گرفت که نشان دهنده افزایش سالانه (سالانه) نزدیک به 33.6 درصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *