خرید خانه و آپارتمان در تهران به صورت اقساط در 3 سال

اتفاقات اخیر و نوسانات قیمت واحد مسکونی در املاک

اهمیت اخذ اقامت ملکی در ترکیه: شکی نیست که اخذ اقامت ملکی در ترکیه برای سرمایه گذار خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است. اخذ اقامت ترکیه نقطه شروعی برای سرمایه گذار برای گسترش پروژه های سرمایه گذاری املاک و مستغلات خود است و در نتیجه به شدت به سمت بازار املاک در ترکیه رفته و املاک بیشتری خریداری می کند، فروش قسطی آپارتمان در تهران به ویژه اینکه بازار امروز شاهد فعالیت و افزایش روزانه است.

روش های مختلف معامله خرید و فروش آپارتمان در بازار مسکن

فروش، با توجه به افزایش تقاضای داخلی و خارجی برای املاک ترکیه، افزایش تقاضای داخلی توسط ترک ها به دلیل افزایش جمعیت و نیاز به داشتن مسکن است، در حالی که افزایش تقاضای خارجی به دلیل این واقعیت است که ترکیه املاک و مستغلات که امروزه به مقصد بسیاری از سرمایه گذاران املاک تبدیل شده است، یکی از بهترین فرصت ها برای دستیابی به موفقیت و در نتیجه رسیدن به سود و افزایش تراز مالی متعلق به سرمایه گذار است.

پلن نقشه واحد های مسکونی برج چیتگر منطقه 22

اخذ آن به سرمایه گذار این حق را می دهد که در دولتی با حاکمیت سیاسی متمایز زندگی و اقامت کند که علاوه بر استاندارد زندگی مناسب برای شرایط مختلف، از امنیت و ثبات بالایی برخوردار باشد، پروژه نارنجستان چیتگر دولتی که از ساختار خدماتی بالا و توسعه یافته برخوردار باشد. بیشتر بخش ها را تحت تاثیر قرار می دهد. از طریق آن، سرمایه گذاران خارجی پس از گسترش سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه.

اخذ تابعیت ترکیه با خرید ملک به مبلغی نه کمتر از آن، توانستند پاسپورت ترکیه ای را دریافت کنند که به آنها اجازه ورود به اکثر کشورهای جهان را می دهد. 400 هزار تومان. سوالات متداول در مورد اقامت ملکی در ترکیه: آیا اعطای اقامت ملکی در ترکیه به سرمایه گذار عرب سوریه جایز است؟ طبق قوانین ترکیه، سرمایه‌گذار با ملیت سوری نمی‌تواند ملکی در ترکیه بخرد و بنابراین نمی‌تواند اقامت ملکی بگیرد.

اتفاقات اخیر و نوسانات قیمت واحد مسکونی در املاک

شرایط فروش و پیش فروش واحد های پروژه چیتگر

اما می‌تواند نوع دیگری از اقامت اعطا شده توسط دولت ترکیه مانند اقامت برای پناهندگان را دریافت کند. آیا امکان اعطای اقامت ملکی به سرمایه گذار عراقی وجود دارد؟ بله جایز است. سرمایه گذار با ملیت عراقی می تواند در ترکیه ملکی بخرد و بنابراین در صورت خرید ملکی که قیمت آن کمتر از 75000 دلار آمریکا نباشد می تواند آن را دریافت کند. آیا سرمایه‌گذاری که ملکی در فاتح می‌خرد می‌تواند اقامتگاه ملکی دریافت کند؟

طبق اصلاحات جدید دولت، یک فرد خارجی که در منطقه فاتح ملک می‌خرد، تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اقامت ملکی بگیرد. آیا می توان به اعضای خانواده سرمایه گذار اقامت ملکی داد؟ طبق اصلاحات اخیر دولت، در صورتی می توان به خانواده مالک اقامتگاه اعطا کرد که نام آنها در سند ملکی ثبت شده باشد، یعنی ملک باید از طریق سهام معین برای هر فرد به نام اعضای خانواده ثبت شود.

خط آخر

آیا تصمیمات اصلاحی سال 2022 شامل کسانی می شود که در گذشته اقامت ملکی را دریافت کرده اند؟ بر اساس آنچه در وب سایت اداره مهاجرت ترکیه منتشر شده است، اصلاحات اخیر قانون اعطای اقامت ملکی شامل خارجیانی که قبل از لازم الاجرا شدن تصمیم جدید، اقامت ملکی را دریافت کنند، نمی شود.

شرایط فروش و پیش فروش واحد های پروژه چیتگر

به طور کلی دولت ترکیه به صورت دوره ای به دنبال کنترل و صدور قوانین مربوط به اعطای اقامت ملکی در ترکیه است و به همین دلیل تا تاریخ انتشار این مقاله در مورد نحوه اخذ اقامت ملکی و مزایای زیادی که برای دارنده آن فراهم می کند صحبت کرده ایم. از آن و مهمترین شرایطی که سرمایه گذار باید به آن دست یابد تا بتواند مدارک مورد نیاز خود را ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *