خرید اقساطی آپارتمان در تهران با قیمت مصوب اتحادیه

نوسانات بازار مسکن با توجه به وضعیت اقتصادی

علاوه بر این، فلسفه من در Nomad Capitalist این است که شما می خواهید در بازارهای در حال رشد سرمایه گذاری کنید . شما می خواهید آنقدر بازار را مطالعه کنید که هنگام خرید ملک احساس راحتی کنید. من چند سالی است که در حال تحصیل و سفر به کلمبیا هستم. من اعداد، معیارها و جایی که به نظر می رسد فروش اقساطی آپارتمان در تهران دولت از منظر بلندمدت در حال رفتن است را مطالعه کرده ام و با آن احساس راحتی کردم. این به من کمک کرد تا با سرمایه گذاری در کلمبیا احساس راحتی کنم.

بازار پر رونق املاک و مستغلات فرصتی برای کسب سود

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات راهی برای تنوع بخشیدن به پول نقد شما در بازارهای نوظهور است. از سوی دیگر، ETF ها (صندوق های سرمایه گذاری در بورس)، تقریباً به شما همبستگی چندانی با بازار نمی دهند. راه های زیادی برای دریافت مزایای تنوع در کلمبیا به غیر از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود ندارد، مگر اینکه بخواهید در آنجا کسب و کاری راه اندازی کنید یا بدهی های دولت کلمبیا را بخرید.

انواع املاک و سبک زندگی

علاوه بر تنوع مالی، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات مزایای سبک زندگی را نیز به همراه دارد. برای من داشتن پناهگاه ها و خانه های امن در سراسر جهان بسیار ارزشمند است. این شبکه ای است که آن را می سازد تا همیشه بتوانید به جایی بروید که با شما بهترین رفتار را دارند. اگر به دلایلی، یکی از کشورهایی که من در آن خانه دارم، تصمیم گرفت سیاست مالیاتی شدیدی را بر من تحمیل کند، می‌توانم تصمیم بگیرم که از آن خانه فقط به عنوان محل تعطیلات استفاده کنم و در یکی از خانه‌های دیگرم زندگی کنم.

 من شبکه‌ای از مکان‌هایی ایجاد کرده‌ام که از زندگی در آن‌ها لذت می‌برم، جایی که در آن نزدیکی ارتباطات تجاری دارم.  این به عنوان یک مدل هاب و اسپیکر عمل می کند . هاب ها جایی هستند که خانه های من هستند. خرید قسطی آپارتمان در تهران پره ها شهرهایی هستند که در این نزدیکی هستند که در آن تجارت می کنم. این باعث می شود که رفتن به هر جای دنیا و استقبال از آن واقعاً آسان باشد.

دریافت وام مسکن با اقساط بلند مدت 4 ساله جهت خرید آپارتمان

مشکلات خرید و فروش

خرید و فروش بزرگترین چالش در مورد سرمایه گذاری بین المللی املاک و مستغلات است. فروش می تواند دشوار باشد زیرا بسیاری از مشاوران املاک و مستغلات چندان خوب نیستند. آن‌ها همیشه سعی می‌کنند شما را پایین بیاورند، بنابراین گاهی اوقات این به شما واگذار می‌شود که مطمئن شوید به تعداد خوبی وارد می‌شوید تا بتوانید هنگام تصمیم به خروج، ملک را با سطحی از سهولت بفروشید.

اما خرید به همان اندازه دشوار است. اگر فقط آنلاین و دارایی‌های Google هستید، اضافه پرداخت خواهید کرد. من نمی توانم به شما بگویم که چند بار مجبور شده ام به سرمایه گذاران امیدوار آن نصیحت کوچک املاک و مستغلات را بدهم. من با شخصی صحبت کردم که در یک وب سایت انگلیسی زبان به آپارتمان های لیسبون نگاه می کرد. تمام آپارتمان هایی که او پیدا کرد ماهیانه 3000 یورو دریافت کردند.

افزایش تقاضای خرید با توجه به رشد جمعیت

او شنیده بود که املاک زیادی وجود دارد که فقط 1000 یورو در ماه قیمت دارند و درمورد اینکه چرا تمام املاکی که پیدا کرده بود گیج شده بود. ببینید، فقط یک هفته قبل از این، تیم املاک و مستغلات ما شخص دیگری را با همان نوع ملکی که این مرد می‌خواست، با مبلغ 1000 یورو در ماه اجاره کرده بود.  اگر به وب‌سایت‌های انگلیسی به صورت آنلاین نگاه کنید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت. فروش قسطی آپارتمان در تهران اگر کارها را از راه دور انجام می دهید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد.

کاهش توان خرید و حتی پیش خرید مسکن با توجه به شرایط بد اقتصادی

خرید آنلاین املاک و مستغلات ممکن است در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا یا سایر کشورهای توسعه یافته کارساز باشد، اما حتی در برخی از این بازارها، گران است. من افرادی را در اتریش می شناسم که به من گفته اند که قیمت هایی که در اینترنت پیدا می کنید 25٪ بسیار گران هستند.  بسیاری از این چیزهایی که آنلاین می بینید برای خارجی ها عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *