خرید اقساطی آپارتمان در تهران و تنوع متراژ واحد ها

نحوه سرمایه گذاری صحیح در بازار مسکن

تنوع زیاد که سلیقه ها و خواسته های مختلف را بدون محدودیت برآورده می کند و به خارجی اجازه می دهد آنچه را که دوست دارد از املاک و مستغلات فقط با رعایت برخی شرایط خریداری کند. شرایط سرمایه گذاری ملکی در ترکیه چیست؟ اگرچه ترکیه یکی از آسان ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است، فروش قسطی آپارتمان در تهران اما شرایطی وجود دارد که باید رعایت شود: یک خارجی می تواند بیش از 30 هکتار در مناطق مختلف ترکیه مالکیت داشته باشد.

تنوع متراژی آپارتمان های برج چیتگر برای پیش خرید

خرید ملک در منطقه ای که دارایی اتباع خارجی بیش از 10 درصد باشد امکان پذیر نیست زیرا اداره ثبت اسناد و املاک با صدور حکمی از اعطای مجوز به آنها جلوگیری می کند. برخی خارجی ها مجاز به خرید ملک در ترکیه هستند به استثنای پنج نفر که سوریه ارمنستان – کوبا – کره شمالی – قبرس یونانی به دلایل سیاسی و توافقات قدیمی هستند. خارجی ها نمی توانند در مناطق امنیتی یا نظامی املاک و مستغلات بخرند.

فرآیند خرید و فروش آپارتمان مسکونی به چه صورت است؟

چگونه در ترکیه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کنیم؟ برای شروع صحیح سرمایه گذاری املاک و مستغلات خود در ترکیه، موارد زیادی وجود دارد که باید انجام دهید و از آنها پیروی کنید: اول: باید از یک شرکت املاک با تجربه، شهرت و شهرت خوب در بازار املاک ترکیه استفاده کنید تا به شما ارائه دهد. با کمکی که نیاز دارید و پروژه هزاره سوم بدون نیاز به جستجوی تصادفی، سازماندهی نشده یا انتخاب اشتباه در نتیجه عدم آگاهی شما از جزئیات بازار املاک ترکیه، املاک مناسب را در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه سرمایه گذاری صحیح در بازار مسکن

چیزی که در این زمینه نمی دانید این است که شرکت های املاک و مستغلات مهم با بسیاری از شرکت های ساختمانی در ترکیه روابط بسیار خوبی دارند و به همین دلیل به راحتی می توان انتخاب مناسب را با قیمت مناسب به شما ارائه داد و همچنین تخفیف بالایی را برای شما تضمین می کنند.

خرید نقدی واحدهای آپارتمانی 100 متری در تهران

دوم: اگر پول کافی برای خرید ملک در ترکیه و پرداخت نقدی ندارید، می توانید با بسیاری از پیشنهادات مهم که شرکت های ساختمانی تمایل دارند دائماً به مشتریان خود ارائه دهند، به صورت اقساطی خرید کنید و به همین دلیل مجبور نخواهید بود با هیچ گونه پیشنهادی روبرو شوید. فشارهای مالی یا توسل به استقراض. سوم: باید شهر مناسب خود را مشخص کنید و سپس جزئیات آن و مناطق موجود در آن را مطالعه کنید و مزیت های هر کدام را ببینید.

چهارم: باید مطالعه ای در مورد بازار املاک در ترکیه داشته باشید تا آینده سرمایه گذاری آن را ببینید. آیا قیمت ها افزایش می یابد؟ آیا پروژه های ملکی یا زیرساختی بیشتری وجود خواهد داشت؟ همه اینها بر موفقیت پروژه شما تأثیر می گذارد. پنجم: باید تراز مالی خود را مطالعه کنید تا از هزینه هایی که در نظر نگرفته اید غافلگیر نشوید.

فرآیند خرید و فروش آپارتمان مسکونی به چه صورت است؟

خط آخر

آیا سوال دیگری در مورد سرمایه گذاری املاک در ترکیه یا بازده مرتبط با آن دارید؟ فقط کافی است با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های مورد نیاز خود را به شما ارائه دهند و فراموش نکنید که از وب سایت ما دیدن کنید که حاوی موضوعات زیادی است که برای شما مهم است و پاسخ سوالات مختلف خود را خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *