خرید آپارتمان در تهران به صورت اقساط بلند مدت

آموزش نحوه پیش فروش واحد آپارتمانی و تجاری

این شهر یکی از غنی ترین مکان های ترکیه در جاذبه های گردشگری و جاذبه های تاریخی خود محسوب می شود که یکی از دلایلی است که به آن شخصیت سرمایه گذاری متمایز می بخشد که مهمترین دلایل آن عبارتند از: مربوط به قرن سیزدهم است. این قلعه در شهر ترابزون در شمال شرقی ترکیه قرار دارد. این قلعه توسط امپراتوری ترابزون ساخته شد و فروش قسطی آپارتمان در تهران آخرین سنگر آن در طول جنگ های عثمانی و مغول در دهه سی قرن سیزدهم بود. بر بالای تپه ای مشرف به شهر و بندر آن واقع شده است.

هدف از افزایش عرضه آپارتمان و واحد مسکونی توسط دولت چیست؟

دارای پلانی پنج ضلعی نامنظم با پنج برج و سه دروازه است. دروازه اصلی در ضلع شمالی رو به شهر و دو دروازه دیگر در ضلع شرقی و غربی قلعه قرار دارد. این قلعه در طول جنگ جهانی اول به شدت آسیب دید و بعداً در دهه 1960 بازسازی شد. از جمله مهم ترین ویژگی های موزه ترابزون: ورودی موزه از طریق یک باغ زیبا. این موزه دارای بخش اختصاصی است که مربوط به تاریخ امپراتوری عثمانی است.

توقع مشتریان املاک از فروشندگان آپارتمان مسکونی و اداری

همچنین نمایشگاه هایی وجود دارد که به طور خاص بر تاریخ طبیعی ترکیه و ترابزون تمرکز دارند. این موزه همچنین مجموعه ای از آثار هنری ترکی و اسلامی را ترکیب می کند. مسجد ایاصوفیه: این مسجد در سال 1314 در زمان سلطان احمد اول عثمانی ساخته شد. این مسجد از معدود مساجدی در جهان است که در دیوار قبله و دیوار کناری آن محراب (محراب) دارد.

آموزش نحوه پیش فروش واحد آپارتمانی و تجاری

این مسجد با کاشی های ایزنیک مربوط به قرن پانزدهم و شانزدهم تزیین شده است. در هر گوشه مسجد یک مناره وجود دارد. مسجد دارای دو در اصلی است یکی در ضلع شمالی و دیگری در ضلع غربی. پروژه پدافند ارتش این یکی از بزرگترین و مهم ترین صومعه های ارتدکس در جهان است. این مجموعه از بیش از 20 ساختمان شامل کلیسا، برج ناقوس، سفره خانه و کابینت برای راهبان تشکیل شده است.

افزایش قیمت خرید و پیش خرید آپارتمان و خانه های تجاری

همچنین با نقاشی های دیواری و شمایل های قرن دوازدهم تا پانزدهم تزئین شده است. این دریاچه توسط جنگل های کاج اسکاتلندی و کاج سیاه و همچنین مراتع پر از گل های وحشی احاطه شده است. همچنین چندین روستای کوچک در اطراف دریاچه وجود دارد که مهمترین آنها خود اوزونگول است. فلات یک مقصد گردشگری محبوب است، به خصوص در ماه های تابستان که هوا خنک تر از ارتفاعات کم است .

توقع مشتریان املاک از فروشندگان آپارتمان مسکونی و اداری
توقع مشتریان املاک از فروشندگان آپارتمان مسکونی و اداری

بازدیدکنندگان برای لذت بردن از مناظر، قدم زدن در جنگل های مجاور یا فقط استراحت در کنار دریاچه می آیند. املاک ایست هومز یک شرکت املاک و مستغلات با خدمات کامل است که در کمک به مردم برای خرید ملک در ترکیه تخصص دارد https://www.tehran-borj.ir و ما گروه گسترده ای از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهیم.

خط آخر

از جمله: ارائه اطلاعات در مورد بازار املاک و مستغلات ترکیه  کمک در خرید ملک در ترکیه تامین مالی برای خریداران کمک به یافتن ملک مناسب برای نیازهای هر خریدار ارائه پشتیبانی و کمک مستمر به خریداران پس از تکمیل خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *