تاریخ اتمام پذیره نویسی فروش قسطی آپارتمان در تهران

حداکثر زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه های ساختمانی

تاکنون شهر استانبول همچنان در صدر شهرهای ترکیه قرار دارد و هیچ یک از ما نمی توانیم ارزش این شهر باستانی را با زیرساخت های پیشرفته و خدمات درمانی موجود در مناطق مختلف آن و همچنین معروف ترین دانشگاه ها دست کم بگیریم. در جهان که با دانشگاه های اروپا رقابت می کند و گله میلیون ها گردشگر در طول سال به آن سفر می کنند و مایل به بازدید خرید اقساطی آپارتمان در تهران از مکان های گردشگری و باستان شناسی هستند، علاوه بر هزاران سرمایه گذار که قصد سرمایه گذاری پول خود را به دلیل مدرنیته واقعی دارند.

تاریخ اتمام پذیره نویسی آپارتمان های پروژه چیتگر منطقه 22

املاک در استانبول و بررسی انواع املاک : شکی نیست که استانبول شهری پر از املاک و مستغلات است که در آن میلیون ها ساختمان عظیم از انواع و اقسام وجود دارد که برخی از آنها قیمت متوسط ​​و برخی بالا و برخی پایین و دارایی های موجود در آن متفاوت است. بین آپارتمان ها، دوبلکس ها، تریبلکس ها، ویلاها، خانه ها، ادارات، هتل آپارتمان ها، مغازه ها و بسیاری دیگر از املاک و مستغلات.

متریال به کار رفته در پروژه های آپارتمانی منطقه

ویژگی‌های آن با طراحی منحصربه‌فردشان، با ساختمان‌های باستان‌شناسی و توریستی، که به سبک عثمانی عتیقه ساخته شده‌اند، متمایز می‌شوند و برخی از آنها عمدتا اروپایی هستند. پیشرفت عظیم در زیرساخت ها و حمل و نقل مدرن و همچنین بیمارستان ها، مکان هایی که خدمات بهداشتی ارائه می کنند، مدارس، دانشگاه ها و موسسات عالی، علاوه بر مکان هایی برای پیک نیک، کافه ها و رستوران ها، مراکز خرید و بازارها مشخص می شود.

همچنین مالک یکی از بزرگترین فرودگاه‌های جهان و پروژه الهیه و فرشته همچنین آبراه جدید و تنگه بسفر است که بخش‌های آسیایی و اروپایی آن را به هم متصل می‌کند و آن را در مکان‌های دیدنی و امکاناتش که شبیه به سبک اروپایی است و با هنرهای شرقی عالی ترکیب می‌شود، تبدیل کرده است. آداب و رسوم و سنت ها و بدین ترتیب توانست فرهنگ غرب و تمدن شرق را در هم آمیزد.

حداکثر زمان تحویل واحد های مسکونی پروژه های ساختمانی

استقبال سرمایه گذاران از خرید و پیش خرید آپارتمان در غرب تهران

شکی نیست که قوانین جدید املاک و مستغلات و قوانین و قوانین وضع شده توسط دولت ترکیه که سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه را تشویق می کند ، دلیلی بود که ترکیه به طور عام و استانبول به طور خاص مقصد همه کسانی شد. مایل به اخذ تابعیت ترکیه یا پاسپورت ترکیه هستند، این چیزی است که در سطور بعدی خواهیم آموخت، پس ما را دنبال کنید.

املاک و مستغلات در استانبول انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است: آپارتمان ها این آپارتمان ها با توجه به تنوع فضاها، قیمت ها و طرح های متناسب با هر سلیقه و سبک زندگی متفاوت برای تمامی خریداران مناسب است. آپارتمان ها ساختمان های مجزا در داخل مجتمع های مسکونی هستند که بر اساس آخرین فناوری های پیشرفته ساخته شده اند.

خط آخر

آپارتمان های معمولی: این آپارتمان‌ها نسبت به آپارتمان‌های مجتمع‌های مسکونی لوکس‌تر شناخته می‌شوند، با وجود این، از آنجایی که خدمات امنیتی و نظافتی ارائه می‌دهند، فاقد مزایا و خدمات هستند. در مورد قیمت ها؛ آنها با توجه به ویژگی ها، موقعیت مکانی و نمای هر آپارتمان متفاوت هستند، اما به طور کلی قیمت آنها بسیار مناسب است.

متریال به کار رفته در پروژه های آپارتمانی منطقه

پنت هاوس ها: آنها آپارتمان های متمایز واقع در طبقات مرتفع یا آخرین طبقات ساختمان های بلند و آسمان خراش ها در ترکیه هستند. ایده اصلی این است که دیوارهای بیرونی آپارتمان از چهار طرف شیشه ای ساخته شده است تا ساکنان بتوانند از مناظر پانورامای خیره کننده کل شهر لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *