بخشنامه اتحادیه املاک جهت فروش قسطی آپارتمان در تهران چیست؟

خرید و پیش خرید آپارتمان ایده آل توسط مشتریان بازار مسکن

در حالت ایده‌آل، مستاجرانی خواهید داشت که هر ماه به سرعت پرداخت می‌کردند، هرگز شکایت نکردند و مدت طولانی در ملک شما زندگی می‌کردند در حالی که آن را در شرایطی بکر نگهداری می‌کردند. اما این ایده آل به ندرت اتفاق می افتد برای این واقعیت ساده که ما با انسان ها سر و کار داریم. آن‌ها حرکت می‌کنند، بیمار می‌شوند، ازدواج می‌کنند، خلق‌وخو و نیازهای متفاوتی دارند. خرید قسطی آپارتمان در تهران همه این‌ها می‌توانند بر اهدافی که شما برای دارایی‌های خود دارید تأثیر بگذارند.

دستورالعمل های انجمن مشاوران املاک کشور در مورد خرید و فروش واحد مسکونی

با این حال، دستورالعمل های کلی وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بهترین مستاجران ممکن، آنهایی که به موقع پرداخت می کنند و به ندرت شکایت می کنند، دنبال کنید، مگر اینکه دلیل خوبی برای این کار وجود داشته باشد: این اولین قدم حیاتی است، زیرا به شناسایی مستاجران بزرگ و حذف مشکل سازان بالقوه کمک می کند. فرآیند صلاحیت شامل ترکیبی از پرسیدن سؤالات خوب و استفاده از شهود شما در مورد یک متقاضی است. چه سوالات خوبی برای پرسیدن وجود دارد؟

 در اینجا یک لیست پیشنهادی وجود دارد که می توانید سوالات خود را به آن اضافه کنید

  • در حال حاضر کجا زندگی می کنید؟
  • چه مدتی شما آنجا زندگی کردید؟
  • چرا می خواهید از آنجا حرکت کنید؟
  • برای چه مدتی می خواهید اجاره کنید؟ (مثلاً 1 سال، 2 سال و …)
  • آیا پول کافی برای سپرده گذاری دارید؟
  • آیا اعتبار خوبی دارید؟
  • آیا تا به حال از شما اخراج شده اید یا از شما خواسته شده است که بیرون بروید؟
  • آیا سیگار می کشی؟
  • آیا حیوانات خانگی دارید؟ و غیره
خرید و پیش خرید آپارتمان ایده آل توسط مشتریان بازار مسکن

برخی افراد دروغ می گویند و به سوالات بالا به شما پاسخ های غلط می دهند و اینجاست که تجربه و شهود به شما کمک می کند. در نهایت، متوجه خواهید شد که چه زمانی یک متقاضی دروغ می گوید یا حقیقت را به شما می گوید. اگر از پرسیدن چنین سوالاتی احساس ناراحتی می کنید، به سادگی به یاد داشته باشید که مستاجران نامطلوب می توانند منبع بی پایانی از سردرد باشند. فروش اقساطی آپارتمان در تهران در نهایت برای شما هزینه و زمان زیادی را به همراه داشته باشند که لازم نیست هدر دهید.

سرعت رشد پروژه های پیش فروش آپارتمان در برج

دستورالعمل 2: یک بررسی اعتباری انجام دهید.اگر پاسخ های خوبی برای سؤالات بالا دریافت کردید، برای انجام بررسی اعتبار درخواست اجازه دهید. توجه: بسته به منطقه ای که املاک شما در آن واقع شده است، ممکن است بخواهید پیشینه مجرمانه را نیز بررسی کنید. این همچنین مستلزم مجوز کتبی توسط مستاجر آینده است. اگر آن شخص تلفن را به شما قطع کرد یا با عجله دفتر شما را ترک کرد، پس شما فقط یک مستاجر نامطلوب را غربال کرده اید!

سرعت رشد پروژه های پیش فروش آپارتمان در برج

دستورالعمل 3: با صاحبخانه های قبلی تماس بگیرید

البته با صاحبخانه های قبلی تماس بگیرید تا نظر آنها را در مورد مستأجر سابق خود بگیرید. اما، قبل از انجام این کار، از مستأجر احتمالی بپرسید که فکر می‌کند صاحبخانه قبلی در مورد آنها چه می‌گوید. پاسخ های آنها می تواند به شما چیزهای زیادی را در مورد اینکه آنها چه نوع مستاجری خواهند بود، بگوید! به عنوان مثال، اگر آنها به صورت شفاهی یک یا چند صاحبخانه قبلی را زباله می کنند، می دانید که آنها احتمالاً همین کار را با شما خواهند کرد. این به جلوگیری از تشدید شما کمک می کند که به آن نیاز ندارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *