مسئولیت عاملان املاک در جهت خرید قسطی آپارتمان در چیتگر

وظیفه مشاور املاک

به عنوان یک مشاور املاک، شما نیز به این قوانین عدم تبعیض ملزم هستید. اگر خریدار بخواهد در یک منطقه خاص جستجو کند، باید املاک موجود را به آنها نشان دهید. اگر آنها تصمیم به ارائه پیشنهاد دارند، شما از طرف آنها مذاکره کنید. شما از نظر قانونی مجاز نیستید از نشان دادن مناطق خاصی به مردم خودداری کنید زیرا فروش اقساطی آپارتمان در کرج کسانی که در همسایگی هستند ممکن است از تمایلات جنسی خود استقبال نکنند، به عنوان مثال، و همچنین مجاز نیستید فقط به نژادهای خاصی خدمت کنید.

مسئولیت های عامل املاک و مستغلات در بازار

قوانین تضمین فرصت های برابر در مسکن

در حالی که ما به اصول اولیه حقوق شما به عنوان خریدار یا فروشنده خانه پرداختیم، مهم است که توجه داشته باشید که حقوق بدون نیروی قانونی در پشت آنها چیزی نیست. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید چندین قطعه کلیدی از قوانین حقوق مدنی و چگونگی تأثیر آنها بر مالکیت خانه را بررسی کنیم.

قانون حقوق مدنی 1866

اولین قانون فدرال شناخته شده در این زمینه، قانون حقوق مدنی در سال 1866 بود. این قانون در طول دوره بازسازی پس از جنگ داخلی به دلیل حق وتو توسط رئیس جمهور اندرو جانسون، اعلام کرد که همه افرادی که در ایالات متحده متولد شده اند، شهروندان ایالات متحده با تمام حقوق هستند. خرید قسطی آپارتمان در کرج شهروندی نکته مهم این است که این نرخ ها شامل توانایی داشتن ملک می شود.

عنوان ششم قانون حقوق مدنی 1964

عنوان ششم قانون حقوق مدنی در سال 1964 تبعیض را در میان نهادهایی که بودجه فدرال دریافت می کنند ممنوع کرد. این از منظر مسکن مهم بود، زیرا نشان داد که – از نظر قانونی – تبعیض دیگر قابل تحمل نخواهد بود و در واقع برای ارائه دهندگان مسکن عمومی مجازات خواهد شد.

قانون مسکن عادلانه

قانون مسکن عادلانه تبعیض در مسکن را بر اساس موارد زیر ممنوع می کند:

  • مسابقه
  • رنگ
  • منشاء ملی
  • دین
  • رابطه ی جنسی
  • وضعیت خانوادگی
  • ناتوانی
استقبال زوج های جوان از خرید قسطی آپارتمان در حکیمیه

از جمله اقداماتی که بر اساس این ویژگی ها ممنوع است، امتناع از اجاره یا فروش مسکن و یا خودداری از مذاکره است. همچنین نمی توانید شرایط و ضوابط متفاوتی را برای فروش یا اجاره تعیین کنید یا امکانات جداگانه ای را ارائه دهید. وام دهندگان نمی توانند نرخ های بهره یا استانداردهای صلاحیت متفاوتی را دریافت کنند، و فروشندگان نمی توانند قیمت های فروش متفاوتی را بر اساس یک طبقه محافظت شده داشته باشند.

قانون فرصت های اعتباری برابر

قانون فرصت های اعتباری برابر تبعیض در تصمیمات اعتباری و وام دهی بر اساس موارد زیر را ممنوع می کند:

  • مسابقه
  • رنگ
  • دین
  • رابطه ی جنسی
  • منشاء ملی
  • وضعیت تأهل
  • سن

این که آیا درآمد کمک های دولتی دریافت می کنید

اعتبار دهندگان نمی توانند بر اساس این عوامل شما را از درخواست منصرف کنند یا آنها را در پذیرش درخواست خود در نظر بگیرند. اگر به طور مشترک درخواست می دهید یا در یک ایالت دارای املاک اجتماعی زندگی می کنید، آنها می توانند در مورد همسر شما بپرسند. در غیر این صورت، این محدودیت است. آنها همچنین نمی توانند بر اساس یک ویژگی محافظت شده، اصطلاحات متفاوتی را به شما بدهند.

قانون حمایت از اعتبار مصرف کننده 1968

بر اساس قانون حمایت از اعتبار مصرف کننده در سال 1968، وام دهندگان و طلبکاران موظفند شرایط اعتبار را برای مصرف کنندگان افشا کنند. مصرف‌کنندگان نیز در برابر اقدامات کوسه‌های قرض‌دهنده محافظت می‌شوند و تخصیص دستمزدها مشمول محدودیت است. خرید قسطی آپارتمان در چیتگر این قانون به طور مشترک توسط اداره حمایت مالی مصرف کننده (CFPB) و FTC اجرا می شود. کمیسیون ملی تامین مالی مصرف کننده نیز برای تنظیم این صنعت تاسیس شد.

فروش اقساطی آپارتمان در کرج زیر قیمت بازار مسکن

قانون آمریکایی های دارای معلولیت

همراه با بخش 504 قانون توانبخشی 1973 و قانون مسکن منصفانه، قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت ، که توسط بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری ایالات متحده اجرا می‌شود، برای اکثر مسکن‌های خصوصی و همچنین مسکن عمومی اعمال می‌شود. تبعیض بر اساس معلولیت را ممنوع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *