فروش قسطی آپارتمان در تهران و توافق مشاوران با مالکان

عوامل تاثیر گذاری بر روند معامله خرید و پیش خرید آپارتمان

برای لذت بردن از سبک زندگی مدیترانه ای به پول زیادی نیاز ندارید. ترکیه راه حل های مسکن مقرون به صرفه زیادی را به مهاجران ارائه می دهد. برای خریداران خارجی، ملک در ترکیه نسبتاً ارزان است. با این حال، عوامل متعددی وجود دارد که قبل از هر اقدامی باید در نظر داشته باشید. لطفا توجه داشته باشید که خرید ملک به شما اجازه نمی دهد تا اجازه کار یا اقامت در ترکیه را دریافت کنید. خرید قسطی آپارتمان در تهران با این وجود، اگر اجازه اقامت ندارید، برای ادامه خرید ملک، باید شماره شناسایی خارجی خود را از اداره اتباع خارجی TNP دریافت کنید.

توافق مشاوران با مالک واحدهای مسکونی بر سر فروش آپارتمان

قانون ترکیه بیان می کند که انتقال ملک می تواند در ادارات ثبت ملک انجام شود. ممکن است مجبور شوید دو نوع سند امضا کنید – سند مالکیت و سند زمین. پس از دریافت گواهی سکونت می توان آنها را دریافت کرد. در حال حاضر، گرفتن گواهی سکونت زمان بر و دشوار است. پس بهتر است با مشاورین املاکی که در زمینه چیدمان املاک برای اتباع خارجی تخصص دارند مشورت کنید.

مشاوران املاک و مستغلات

این راهنمای گام به گام را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که معامله سرمایه گذاری املاک و مستغلات شما تا حد امکان روان و ایمن انجام می شود: با تحقیق شروع کنید. صدها و هزاران ملک برای فروش در ترکیه وجود دارد و مشاوران املاک نیز همینطور هستند. ابتدا مشاور املاک مناسب را پیدا کنید. اگر شخصی را می شناسید که قبلا ملکی در ترکیه خریده است، با او مشورت کنید و از او بخواهید که چند مشاور املاک را به شما معرفی کند. شما باید هر گزینه ای را که در اختیار دارید بررسی کنید.

با مشاور املاک خود رابطه خوبی برقرار کنید تا بهترین معاملات ممکن را برای شما رقم بزنند. کار بعدی که می خواهید انجام دهید بازدید از ترکیه است. قبل از خرید، می خواهید بدانید مکان، محله ها و محیط اطراف چگونه است. خرید اقساطی آپارتمان در تهران همچنین می توانید برای بررسی املاک موجود به سفر بازرسی املاک ترکیه بروید. در مورد قیمت و شرایط خرید مذاکره کنید و ملک را رزرو کنید و قیمت آن را قفل کنید.

عوامل تاثیر گذاری بر روند معامله خرید و پیش خرید آپارتمان

کارشناسی آپارتمان ها و قیمت گذاری بر واحد مسکونی

کار بعدی که باید انجام دهید این است که با وکالتنامه یک وکیل تعیین کنید و خرید را به نتیجه برسانید. این باعث صرفه جویی در زمان می شود. در نهایت، TAPU ترکیه (سند مالکیت) خود را ثبت کنید. مشاوران املاک و حق کمیسیون در ترکیه مشاور املاک معمولاً چهار درصد از ارزش ملک را به عنوان حق کمیسیون خود دریافت می کند. در حالی که این یک ارزش منصفانه است، شما در مذاکره آزاد هستید. اکثر بانک ها در ترکیه تا 70 درصد از ارزش ملک را به خارجی ها و حداکثر 15 سال حق تصدی را ارائه می دهند.

هزینه اخذ سند مالکیت یا TAPU ترکی چهار درصد ارزش ملک می باشد. این یک سند قانونی است که مالکیت ملک را از شخصی به شخص دیگر منتقل می کند. در ترکیه، مراحل ثبت ملک، مانند وام مسکن، از طریق ادارات ثبت زمین انجام می شود. بنابراین، اگر برای سرمایه گذاری در املاک ترکیه نیاز به سرمایه دارید، چند گزینه پیش رو دارید.

تامین بودجه شرکت های سازنده آپارتمان

از طریق توسعه دهنده املاک و مستغلات خود کمک مالی دریافت کنید. توسعه دهندگان در مقیاس بزرگ اغلب به خریداران احتمالی با گزینه های وام مسکن کمک می کنند. پیش پرداخت از 30 تا 35 درصد ارزش ملک و مدت تصدی پنج سال شروع می شود. اگر نرخ بهره پایین باشد، می توانید از وام در کشور خود استفاده کنید. می توانید از یک بانک ترکیه وام مسکن بگیرید.

کارشناسی آپارتمان ها و قیمت گذاری بر واحد مسکونی

محدودیت های کسب ملک در ترکیه توسط اتباع خارجی خرید ملک در ترکیه آسان است اما برای خارجی ها محدودیت هایی وجود دارد: طبق ماده 35، اتباع خارجی باید متعلق به کشورهایی باشند که ترکیه آنها را برای تحصیل دارایی ترخیص می کند. شما نمی توانید در مناطق امنیتی و مناطق ممنوعه نظامی املاک بدست آورید. شما فقط مجاز به خرید حداکثر 30 هکتار هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *