فروش اقساطی آپارتمان مسکونی و تجاری در استان تهران

روند پیشرفت منطقه 22 و ساخت پروژه های آپارتمانی

دولت ترکیه اخیراً پروژه های سرمایه گذاری متمایز و غول پیکری مانند کانال آب استانبول جدید و فرودگاه جدید استانبول سوم را اجرا کرده است که دو مورد از مهمترین دلایل رونق و متمایز شدن بازار املاک ترکیه هستند. املاک و مستغلات در ترکیه به طور کلی با توجه به قابلیت های خود و همچنین در مقایسه با املاک در سایر کشورهای اروپایی و برخی خرید اقساطی آپارتمان در تهران از کشورهای عربی خلیج فارس ارزان در نظر گرفته می شود.

بررسی سابقه ساخت شرکت های عمرانی قبل از پیش خرید واحد آپارتمانی

دولت ترکیه زیرساخت بسیار پیشرفته و مدرنی دارد که ارزش سرمایه گذاری متمایز را به املاک ترکیه می افزاید. در مورد انواع املاک و مستغلات قابل خرید در ترکیه چطور؟ اصولاً دانستن قوانین مالکیت املاک در ترکیه ضروری است، زیرا مقامات ترکیه به خارجی ها به استثنای پنج ملیت اجازه می دهند در ترکیه املاک داشته باشند و این ملیت های ممنوعه شامل شهروندان کوبا، کره شمالی، سوریه و ارمنستان می شود.

اشتیاق مشتریان به سکونت در طبقات بالای برج های مسکونی

قبرس، به جز شهروندان قبرس شمالی در مورد انواع املاکی که می توان در ترکیه سرمایه گذاری کرد، لیست زیر را شامل می شود: اول، آپارتمان ها: جایی که سرمایه گذار خارجی حق خرید آپارتمان از انواع و اقسام را دارد، اعم از اینکه آپارتمان ها مستقل باشند یا در مجتمع های مسکونی واقع شده باشند و هدف از مالکیت تجاری یا مسکونی باشد.

سرمایه گذاران خارجی حق خرید ویلا در ترکیه با گزینه های موجود و احتمالی املاک را دارند، خواه هدف از خرید مسکن و اقامت باشد و یا از طریق سرمایه گذاری املاک در ترکیه تابعیت ترکیه را دریافت کنند. فروش قسطی آپارتمان در تهران جایی که سرمایه‌گذاران خارجی حق دارند در ترکیه زمین‌های مختلف، اعم از کشاورزی یا ساختمانی، با داشتن حق کامل سرمایه‌گذاری در زمینه سرمایه‌گذاری کشاورزی در صورتی که زمین کشاورزی است.

روند پیشرفت منطقه 22 و ساخت پروژه های آپارتمانی

املاک منطقه 22 و هزینه های ابتدایی جهت سرمایه گذاری و ورود به پروژه ها

چهارم: مزارع: جایی که سرمایه گذار خارجی حق خرید مزارع در ترکیه را با قیمت های بسیار مناسب دارد پنجم: مغازه ها: جایی که سرمایه گذار خارجی حق خرید مغازه در ترکیه را دارد و این همان چیزی است که تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی و عرب در ترکیه با هدف کسب سود بالا و خوب و همچنین با هدف اخذ ترکی به دنبال آن هستند. شهروندی از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات.

کل کشور ترکیه مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است، اما شهرهایی هستند که سرمایه گذاران آن ها را در زمینه سرمایه گذاری املاک بهتر می دانند که در زیر لیستی از این شهرها آمده است: در مورد شهر ترکیه ای استانبول هیچ اختلافی وجود ندارد، زیرا می توان آن را بهترین گزینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه بدون رقابت توصیف کرد و این به دلیل ارزش فرهنگی، تاریخی و فرهنگی و همچنین اهمیت گردشگری منحصر به فرد آن است.

اشتیاق مشتریان به سکونت در طبقات بالای برج های مسکونی

خط آخر

املاک و مستغلات در استانبول دارای ارزش سرمایه گذاری بسیار مهمی است و با گزینه های املاک و مستغلات بسیار مشخص می شود که برخی از آنها از منظره دریا خیره کننده برخوردارند، برخی در قلب شهر قرار دارند و برخی به مهم ترین آثار تاریخی و تاریخی نزدیک هستند. جاذبه های گردشگری در ترکیه، به این معنی که حرکت سرمایه گذاری املاک در ترکیه به طور کلی متوقف نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *