سرمایه گذاری و خرید آپارتمان هایی که به تعمیرات نیاز دارد

آیا باید خانه ای بخرم که نیاز به تعمیرات اساسی دارد؟

ممکن است این تصمیم تنها با شما نباشد. وام دهنده شما قطعا نظری خواهد داشت. به یاد داشته باشید، تأیید اولیه شما به اعتبار و وضعیت مالی شما بستگی دارد ، اما تأیید نهایی اغلب به ارزش خانه ای که می خواهید بخرید بستگی دارد، زیرا این تضمین برای وام است.

سرمایه گذاری و خرید آپارتمان هایی که به تعمیرات نیاز دارد

اگر برای وام با پشتوانه دولتی درخواست می دهید

اگر برای وام FHA (اداره مسکن فدرال)، VA (وزارت امور کهنه سربازان) یا USDA (وزارت کشاورزی ایران) درخواست داده اید، احتمالاً متوجه شده اید که این برنامه ها دارای الزامات سختگیرانه ای در مورد استحکام ساختاری خانه شما هستند. به دنبال خرید دولت ایران این وام ها را برای کمک به افراد کم درآمد و متوسط ​​در خرید مسکن امن برای خود و خانواده هایشان ارائه می دهد.

به طور خاص، برای دریافت تاییدیه نهایی وام مسکن، ارزیابی خانه باید نشان دهد که سقف و فونداسیون سالم ملک هستند و سایر معیارها را نیز رعایت می کنند. تشخیص اینکه فونداسیون ملک در تهران نیاز به تعمیر دارد، ممکن است خرید شما از آن خانه را به تعویق بیندازد.

اگر برای وام مسکن متعارف درخواست می کنید

وام دهندگان خصوصی علاقه کمتری به زیست پذیری خانه دارند تا اینکه آیا ارزش فروش مجدد خانه مبلغ وام را پوشش می دهد یا خیر. از نظر دپارتمان املاک رویکرد اگر فروشنده موافقت کند که تعمیرات فونداسیون ملک را انجام دهد و آنها را به سرعت انجام دهد، ممکن است بسته شدن شما کمی به تعویق بیفتد، اما پس از دریافت مدرک تعمیر به جلو می رود.

اسکرو هولبک

از طرف دیگر، در صورت مشکلات جزئی پایه، وام دهنده شما ممکن است با بازپرداخت امانی موافقت کند . این امر باعث می شود که بسته شدن طبق برنامه پیش برود، اما بخشی از عواید فروشنده در تهران را برای پوشش هزینه تعمیرات به اضافه یک حق بیمه حفظ می کند تا اطمینان حاصل شود که کار طبق وعده انجام می شود. این امر روند خرید خانه را راحت تر تضمین می کند.

ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری در املاک اداری، تجاری و مسکونی

از سوی دیگر، اگر موافقت کنید هزینه تعمیرات در تهران را بپردازید، ممکن است از شما خواسته شود که آن پول را در امان بگذارید تا زمانی که بتوانید نشان دهید کار تمام شده است. به یاد داشته باشید، خرید خانه ای با مشکلات پایه و اساس، برای وام دهنده شما و همچنین شما یک ملاحظات اساسی است. اطمینان حاصل کنید که برای خرید با وام دهنده ای که به آن اعتماد دارید و کسی که می تواند به شما در عبور از موارد غیرمنتظره کمک کند، تأیید شده اید.

اگر بازرسی خانه مشکلات بنیاد را فاش کرد، چه کاری باید انجام دهم؟

مسائل بنیادی نباید معامله را محکوم کند، اگرچه جدی هستند و هرگز نباید نادیده گرفته شوند، حتی اگر جزئی به نظر برسند. با این حال، باید درک کنید که یک مشکل پایه احتمالاً حداقل باعث تأخیر در بسته شدن می شود و می تواند درخواست وام مسکن و وضعیت تأیید شما را به خطر بیندازد، زیرا وام دهندگان در مورد خانه هایی که مشکلات بنیادی دارند محتاط هستند.

فروش و پیش فروش واحد های آپارتمانی

اولین تماس شما پس از اطلاع از مشکل بنیاد باید با مشاور املاک شما باشد و از آنها در مورد نحوه ادامه کار راهنمایی بخواهید. تماس بعدی شما باید به وام دهنده شما در مورد مشکل هشدار دهد. وظیفه بعدی شما در ایران استخدام یک مهندس سازه برای ارزیابی کامل مشکل است. حتماً بپرسید که آیا شواهدی مبنی بر تعمیرات فونداسیون قبلی وجود دارد، زیرا اگر یک پیمانکار معتبر آنها را انجام دهد، ممکن است ضمانت نامه هزینه تعمیرات جدید را پوشش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *