سرمایه گذاری در خرید قسطی آپارتمان در تهران،تضمین آینده خوب

مهمترین عوامل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه گذاران باید برنامه ریزی کنند که  از ارزش ملک خود را برای تعمیرات کنار بگذارند صاحبان املاک اجاره ای می توانند ملک را خودشان مدیریت کنند یا یک مدیر ملک را استخدام کنند که معمولاً بین 8 تا 12 درصد از اجاره های جمع آوری شده را دریافت می کند. اگرچه هزینه بر است، اما یک مدیر دارایی می تواند طیف گسترده ای از خدمات از جمله ترتیب کار تعمیر و نگهداری، غربالگری مستاجران جدید و رسیدگی به پرداخت های دیرکرد اجاره را ارائه دهد.

مهمترین عوامل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

علاوه بر این، صاحبان املاک اجاره ای باید قوانین مالک و مستاجر را در ایالت و محل خود بدانند.هم مستاجران و هم صاحبخانه ها حقوق و تعهداتی در مورد سپرده های امنیتی، الزامات اجاره، قوانین تخلیه و قوانین مسکن منصفانه دارند .خرید اقساطی آپارتمان در تهران محافظت از سرمایه گذاری املاک و مستغلات بسیار مهم است. علاوه بر بیمه صاحب خانه ، صاحبان املاک اجاره ای می توانند بیمه صاحبخانه را خریداری کنند.

موقعیت مکانی

خسارت اموال، درآمد از دست رفته اجاره و محافظت از مسئولیت را در صورت آسیب دیدن یا بازدیدکننده در نتیجه مسائل نگهداری ملک پوشش می دهد.یک شهر یا محلی که در آن جمعیت در حال افزایش است و یک طرح احیا در حال انجام است، اغلب نشان دهنده یک فرصت سرمایه گذاری بالقوه است. محله ای با نرخ جرم و جنایت پایین، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و بازار کار رو به رشد نیز ممکن است به معنای جمع بیشتری از اجاره نشینان باشد.

موقعیت مکانی

هنگام انتخاب یک ملک اجاره ای سودآور ، به دنبال مکانی با مالیات بر دارایی پایین، یک مدرسه خوب، و مجموعه ای از امکانات رفاهی مانند رستوران ها، کافی شاپ ها، خرید، مسیرها و پارک ها باشید.سایت های آنلاین املاک و مستغلات مانند اطلاعاتی از جمله نرخ اجاره خانه و ارزش فعلی املاک سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند اطلاعاتی در مورد نرخ اجاره خانه های تعطیلات یا در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

سهام در مقابل  وام مسکن

مسیر دریافت وام اجاره ملک همانند وام مسکن اولیه است، با تفاوت های کلیدی. پروژه پرشین آبشار با نرخ های بالاتر در وام های اجاره ای ، ریسک اضافه به این معنی است که وام دهندگان معمولاً نرخ های بهره بالاتری را برای املاک اجاره ای دریافت می کنند. یک سرمایه گذار ممکن است یک وام وام مسکن سنتی را انتخاب کند یا واجد شرایط دریافت وام یا وام باشد استانداردهای پذیره نویسی می تواند برای متقاضیان املاک اجاره سخت تر باشد. وام دهندگان وام مسکن بر امتیاز اعتبار، پیش پرداخت، و نسبت بدهی به درآمد تمرکز می کنند.

سهام در مقابل  وام مسکن

اگرچه همان عوامل در مورد رهن املاک اجاره ای اعمال می شود، اما وام گیرنده احتمالاً دارای امتیاز اعتباری دقیق تر، آستانه و حداقل پیش پرداخت بالاتر خواهد بود. امتیاز اعتباری:پروژه تندیس چیتگر حداقل امتیاز ، با نرخ ها و شرایط بهتر ارائه شده با امتیازات و بالاتر.پیش پرداخت: ممکن است در وام مسکن معمولی برای یک اقامتگاه اصلی قابل قبول باشد، اما وام گیرندگان برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات معمولا باید 15٪ تا 25٪ کاهش برنامه ریزی کنند.

خط آخر

نسبت بدهی به درآمد نشان دهنده درصدی از درآمد ماهانه وام گیرنده است که به سمت بدهی می رود. وام دهندگان به طور کلی به شما اجازه می دهند تا 75٪ از درآمد مورد انتظار اجاره خود را به عنوان خود حساب کنید.پس انداز: وام گیرندگان باید برای پوشش سه تا شش ماه پرداخت وام مسکن، از جمله اصل، بهره، مالیات و بیمه، پول نقد در دسترس داشته باشند.تبعیض وام مسکن غیرقانونی است.

اگر فکر می‌کنید بر اساس نژاد، مذهب، جنسیت، وضعیت تأهل، استفاده از کمک‌های عمومی، ملیت، ناتوانی یا سن مورد تبعیض قرار گرفته‌اید، می‌توانید اقداماتی را انجام دهید. یکی از این مراحل، ارسال گزارش به اداره حمایت مالی مصرف کننده یا وزارت مسکن و توسعه شهری است.خرید نقدی بهتر است یا تامین مالی یک ملک سرمایه گذاری ؟ این به اهداف و پس انداز سرمایه گذار بستگی دارد. پرداخت پول نقد برای ملک سرمایه گذاری ممکن است برای بسیاری از سرمایه گذاران گزینه ای نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *