راه های تخفیف گرفتن در بازار مسکن هنگام خرید خانه و آپارتمان

مذاکره برای تخفیف

با داشتن بازرسی خانه و گزارش مهندس سازه، شما در موقعیت خوبی برای مذاکره با فروشنده در ایران هستید. به یاد داشته باشید، اگر بازرسی شما مشکلاتی را نشان داد، فروشنده در تهران باید این مشکلات را در آینده فاش کند. اگر فروشنده در ایران نتواند یا نخواهد تعمیرات را برای شما انجام دهد، باید خانه را همانطور که هست ارائه دهد ، که باله های خانه و سایر سرمایه گذارانی را که به دنبال تخفیف عمیق هستند جذب می کند. این مقاله که توسط کارشناسان املاک رویکرد نوشته شده است را با دقت مطالعه کنید.

راه های تخفیف گرفتن در بازار مسکن هنگام خرید خانه و آپارتمان

هدف شما این است که از فروشنده در ایران بخواهید هزینه تعمیرات را از جیب خود بپردازد، یا اگر توان پرداخت هزینه تعمیرات را ندارد، با کاهش شدید قیمت خرید موافقت کند که هزینه های تعمیرات را پوشش می دهد و شما را به خاطر مجبور به نظارت جبران می کند. آنها را نقدی بپردازید، یا ببینید آیا وام دهنده شما با پیش پرداخت بزرگتر تجدید نظر خواهد کرد در املاک و مستغلات، دسترسی به پول نقد می تواند برخی از مشکلات را حل کند.

اگر اصلاً امکان پذیر باشد (و جنبه مثبت ملک به گونه ای است که در دراز مدت، انجام تعمیرات پرهزینه در حال حاضر و جبران ضرر خود در فروش مجدد منطقی به نظر می رسد)، ممکن است تصمیم بگیرید که از تأمین مالی صرف نظر کنید و با همه چیز به پایان برسانید. اگر نمی توانید آن را تغییر دهید و مشکلات پایه جزئی تا متوسط ​​هستند، وام دهنده شما ممکن است متقاعد شود که اگر پیش پرداخت خود را برای پوشش هزینه تعمیرات و خطری که در غیر این صورت متحمل می شود، افزایش دهید، ادامه دهد.

یک وام توانبخشی را در نظر بگیرید

اگرچه هر سه وام با حمایت دولت مستلزم آن است که خانه ها قبل از نهایی شدن تاییدیه وام مسکن از نظر ساختاری سالم باشند، دولت همچنین برای تسهیل تعمیرات، وام های توانبخشی ارائه می دهد. FHA وام های توانبخشی 203 (k) ارائه می دهد که بودجه ای را برای تعمیرات اساسی مورد نیاز برای قابل سکونت کردن خانه ها فراهم می کند.

USDA وام های توانبخشی و همچنین وجوه خرید را در صورت خرید خانه در یکی از مناطق مورد تایید آن و کسب 80٪ یا کمتر از درآمد متوسط ​​منطقه ارائه می دهد. VA بودجه اضافی برای نوسازی به اعضای خدمات واجد شرایط و خانواده های آنها ارائه می دهد.

چه زمانی از مسائل بنیادی دور شوید

این می تواند دلخراش باشد، اما گاهی اوقات تنها انتخاب واقعی شما هنگام برخورد با مسائل پایه این است که کنار بروید. اگر فروشنده در تهران تعمیرات را انجام ندهد، آسیب بسیار زیاد است یا نمی توانید منتظر تکمیل تعمیر باشید، ممکن است چاره ای جز تسلیم شدن نداشته باشید و خانه رویایی بعدی خود را پیدا کنید.

بررسی املاک و مصالح به کار رفته در ساختمان ها

قرارداد فروش ملک

اگر قرارداد فروش شما در تهران شامل یک بازرسی خانه یا ارزیابی احتمالی باشد، پول خالص شما به شما بازگردانده می شود. متأسفانه، اگر در حال تلاش برای خرید خانه در یک بازار رقابتی هستید، ممکن است پیشنهادی غیرضروری یا تمیز ارائه کرده باشید. در این صورت، این یکی از ریسک هایی است که شما متعهد شده اید و احتمالاً پول هنگفت شما از بین خواهد رفت.

با این حال، اگر مشخص باشد که فروشنده مشکلی را می‌دانست، اما نتوانسته آن را فاش کند، ممکن است بتوانید پول جدی خود را پس بگیرید. شواهدی از تعمیرات قبلی فاش نشده ممکن است برای متقاعد کردن فروشنده برای موافقت با بازگرداندن سپرده شما کافی باشد. اگر تصمیم دارید که از خانه خارج شوید و جستجوی خانه خود را دوباره شروع کنید، ممکن است مجبور شوید فرآیند تأیید وام مسکن را مجدداً راه اندازی کنید، بسته به زمان منقضی شدن تأییدیه موجود شما.

اگر مشکلات پایه خانه را تا پس از بسته شدن کشف نکنم چه می شود؟

اگر خانه‌ای که اخیراً خریداری کرده‌اید، مشکلاتی در فونداسیون دارد که فروشنده آن را فاش نکرده است یا بازرس خانه آن را پیدا نکرده است، ممکن است از آن طرفین متوسل شوید. اگر بازرس خانه شما بیمه مسئولیت حرفه ای داشته باشد، ممکن است تمام یا حداقل بخشی از هزینه های خود را بازپرداخت کنید. با وکیل املاکی که بسته شدن شما را مدیریت کرده است ، مشورت کنید تا دریابید که آیا دلایلی برای شروع دعوا دارید یا خیر، همچنین احتمال موفقیت خود را دارید و چقدر می توانید انتظار جبران آن را داشته باشید.

افزایش خرید و فروش آپارتمان در بازار املاک

خط آخر: وام دهنده شما مشکلات بنیاد را نادیده نمی گیرد و شما هم نباید

مسائل پایه جدی هستند و نمی توان آنها را نادیده گرفت، مهم نیست که چقدر جزئی به نظر می رسند و چقدر خانه ای را که می خواهید بخرید دوست دارید. حتی اگر بخواهید آنها را نادیده بگیرید، وام دهنده شما چندان سازگار نخواهد بود. مهم است که به یاد داشته باشید که خانه های دیگری در آنجا وجود دارند – با پایه های خوب و محکم – که آنها را به همان اندازه رویایی خواهید یافت. در پایان، احتمالاً از اینکه بازرس مشکل را پیدا کرده و از یک کابوس پرهزینه فرار کرده اید، سپاسگزار خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *