تقاضای بالای خرید قسطی آپارتمان در تهران

چرخه املاک و مستغلات معمولاً به این شکل عمل می کند:

تقاضای بالای املاک و مستغلات باعث کمبود ملک و افزایش اجاره بها و افزایش قیمت در کنار آن می شود. برای پاسخگویی به تقاضا، املاک بیشتری ساخته می شود. نتیجه این است که ساخت بیش از حد اتفاق می افتد و اجاره ها و ارزش گذاری املاک کاهش می یابد. چرخه دوباره شروع می شود. بعداً در مقاله ای دیگر در مورد چرخه املاک و مستغلات به طور مفصل صحبت خواهیم کرد. فروش اقساطی آپارتمان در تهران طبیعتاً تأثیرات اقتصادی غیرمنتظره (جنگ، فجایع و غیره) می تواند بر چرخه نیز تأثیر بگذارد.

تقاضای بالای املاک و مستغلات و افزایش قیمت آپارتمان در پی آن

 اما، آنچه را که قبلاً گفتم به یاد داشته باشید – تمام املاک و مستغلات محلی هستند! حتی در یک بازار نزولی در کالیفرنیا، “رز” املاک و مستغلات می تواند در حال شکوفایی باشد، مثلا در تگزاس. بنابراین، این در مورد زمان بندی به معنای بزرگتر نیست. این در مورد زمان بندی به معنای یافتن و خرید املاکی است که اهداف سرمایه گذاری شما را در هر کجا و هر زمان که هستند برآورده می کند.

1.      فقط در بازارهای ارزنده سرمایه گذاری کنید

بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که آنها فقط باید در یک بازار در حال افزایش سرمایه گذاری کنند. این به سادگی درست نیست! شما می توانید در  هر  بازار و هر  اقتصادی درآمد کسب کنید. نکته کلیدی انتخاب  استراتژی مناسب برای بازار است. به عنوان مثال، اگر یک توقیف بانکی یا ملکی را از یک فروشنده مضطرب با قیمتی بسیار پایین تر از ارزش فعلی بازار خریداری کرده باشید، در این صورت می توانید در بازاری در حال نزول خرید کنید و بتوانید آن را برای یک سود سریع ورق بزنید یا آن را برای پول نقد نگه دارید.

املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری “سریع ثروتمند شوید”.

این درست نیست! با این حال، بهترین انباشت ثروت است. شاید نشنیدید که افراد زیادی ظرف یک سال ثروتمند می شوند، اما از افراد زیادی خواهید شنید که طی چند سال کوتاه و مطمئناً در دراز مدت ثروتمند می شوند. املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری محکم “پولدار شدن-آهسته” است.

ارزیابی وضعیت آپارتمان توسط مشتری با همکاری مشاوران املاک

12  اشتباه مهم در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

در املاک و مستغلات، مانند بسیاری از جنبه‌های زندگی، اغلب اوقات دانستن اینکه چه کاری را نباید انجام داد، مفیدتر از دانستن اینکه چه کاری انجام دهید، می‌تواند مفید باشد. با حضور در املاک و مستغلات برای سال‌ها، الگوی اشتباهاتی را دیده‌ام که بیشتر افراد به عنوان مبتدی مرتکب آن هستند. ما به هزاران نفر کمک کرده‌ایم که در املاک سرمایه‌گذاری کنند، و از بین تمام اشتباهاتی که دیده‌ایم، 10 مورد زیر بیش از 95 درصد آنها را تشکیل می‌دهند.

اگر بتوانید حتی از برخی از این اشتباهات قبل از سرمایه گذاری در ملک اول یا بعدی خود اجتناب کنید، از اکثر سرمایه گذاران خارج از کشور بسیار جلوتر خواهید بود. در زیر 10 اشتباه اصلی وجود دارد که باید بدون ترتیب اهمیت از آنها اجتناب کنید زیرا همه آنها مهم هستند:

1.      فکر می کنید که باید در حیاط خلوت خود سرمایه گذاری کنید

خرید خانه برای زندگی یک تصمیم احساسی است. شما می خواهید در نزدیکی دوستان و خانواده، در محله های امن، نزدیک به سرگرمی و محل کار خود زندگی کنید. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک تصمیم مالی است و باید با آن رفتار شود. فروش قسطی آپارتمان در تهران اگر در یک ایالت مستاجر دوست مانند کالیفرنیا زندگی می کنید، به شدت به شما توصیه می کنم که به جای دیگری نگاه کنید.

افزایش بی سابقه قیمت مسکن با رشد نرخ تورم و نرخ بهره

به طور مشابه، اگر در مناطقی مانند لس آنجلس ، سانفرانسیسکو ، شهر نیویورک یا سیاتل زندگی می‌کنید ، به فکر شعبه‌گیری باشید زیرا اجاره در آنجا همچنان ارزان‌تر از خرید است. جایی که می خواهید زندگی کنید، اما در جایی سرمایه گذاری کنید که اعداد و ارقام منطقی هستند. فرد باید بر اساس منطق، تحقیق و اعداد یک مکان جغرافیایی برای سرمایه گذاری انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *